Kanontufft att ha en bilstol med fyrpunktsbälte och ett sjuhelsickes surroundsystem! På med moppehjälmen, spänna fast sig och spela bilspel!
Ja, tänk en sportstol med fyrpunktsbälte, ett typ Logitech Z-5500, och en Logitech G-25, och glöm inte en stor skärm! Då jävlar Eller kapa av en bil, så den blir halv, koppla in ratten på bilens originalratt, och pedalstället på bilens original, och bygga upp med projektorduk framför bilen
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Kanontufft att ha en bilstol med fyrpunktsbälte och ett sjuhelsickes surroundsystem! På med moppehjälmen, spänna fast sig och spela bilspel!
Ja, tänk en sportstol med fyrpunktsbälte, ett typ Logitech Z-5500, och en Logitech G-25, och glöm inte en stor skärm! Då jävlar Eller kapa av en bil, så den blir halv, koppla in ratten på bilens originalratt, och pedalstället på bilens original, och bygga upp med projektorduk framför bilen
Hahaha! Fan va ballt! Och ett baksäte att sova i va? Näeee.. Här spårar vi inte ur alls.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Jag har ju åtminstone ett fungerande bilbälte på min stol Även om det inte är något 4 punkts! Och stolen hade jag stog och skräpa så jag har väll lagt en 100 lapp för att få min datorstol och det är den ju värd! Även om det inte vore dumt med ett annan stol istället för min gamla slitna e30 stol!