Håller på att göra en sockerkaksform av ventilkåpan från en Opel rekord. Kommer synas att det står Opel på kakan sen. Snyggt och praktiskt. Kanonsnyggt till bilträffen! Bilder kommer!
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Håller på att göra en sockerkaksform av ventilkåpan från en Opel rekord. Kommer synas att det står Opel på kakan sen. Snyggt och praktiskt. Kanonsnyggt till bilträffen! Bilder kommer!
Aah! Klockrent!! Kommer inte bilderna snart?
Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Aah! Klockrent!! Kommer inte bilderna snart?
Jag väntar också
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
haha! min gudfar har en 9000 som står o skrotar ju! då kan ja ju med bygga advänts ljuustake! sen bestämda jag innan jag såg denna tråden att ja ska bygga stolar av mina mazda stolar... sen min mormor har massa roliga saker hemma, krukställ med ventiler o grejer, kan ta kort på det nån gång
2st 215/35/18 samt en 8mm glasskiva skuren efter mina mått.
2.0t motorblock som ni säkert vet inte håller för mer än 260hk... well jag körde på 286hk så det sprack. Numer håller det mitt vin. Vita lysdioder blinker tändföljden
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-