4767
Sök

850 T5: 2,5"- 3" ?

850turbo
1 mars 2008
Trådstartare
Tjaa!!

Vet nån vilket som låter skönast.

Först tänkte jag mig 3" direkt men har sett massa filmer med 3" och de blir nog jobbigt efter ett tag?

Vad tycker ni?

Ps: Skicka gärna några länkar om ni hittar både på T5:ans 2,5" och 3" ljud

Mvh

1 587 Inlägg
1 mars 2008
Ja du !! 3" låter ju säkert mer så men nog mkt roligare ljud .. ! Vi har väl 2.5" som original lr ?!

Fortare än kvickt
241 Inlägg
1 mars 2008
jag satte JT 3" från kat på min t5r idag med 1 ljuddämpare. låter jättefint, inte jättehögt. den mullrar som fan vid dryga 2000 varv och det är förstås där man för det mesta ligger, men jag tycker inte precis att det stör ^^

Akta lacken pappskalle!

1 587 Inlägg
1 mars 2008
Gonken skrev:
jag satte JT 3" från kat på min t5r idag med 1 ljuddämpare. låter jättefint, inte jättehögt. den mullrar som fan vid dryga 2000 varv och det är förstås där man för det mesta ligger, men jag tycker inte precis att det stör ^^

Fasen va niice då !! big_smile Filma ett klipp o lägg upp de så vi andra får höra tongue hehe !!
Jag tänkte åxå ha JT 3" på min men då ska det vara hela vägen.. tongue

Fortare än kvickt
241 Inlägg
Fortare än kvickt
241 Inlägg
1 mars 2008
Severin skrev:
Gonken skrev:

Fasen va niice då !! big_smile Filma ett klipp o lägg upp de så vi andra får höra tongue hehe !!
Jag tänkte åxå ha JT 3" på min men då ska det vara hela vägen.. tongue

kolla på den andra länken jag nyss skickade här, där är Jt 3" hela vägen på den. man hör jättebra.

Akta lacken pappskalle!

1 587 Inlägg
1 mars 2008
Ja!!! RIktigt fiint ljud asså !! Låter inte alls så mkt som ja trodde tongue

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
1 mars 2008
ska slänga på 3" på min!

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

Sök