volvo_245 skrev:
tja är det någon som vet hur man får bort visarna på 240 så man kan byta mätar tavlor???
Tror det är större risk att man har sönder dem om man väl får lös dem.
Prova att snurra på "papprena" så man kan lirka dit dem...ska gå.
..eller menar du hela tavlorna? Då är det väl lika bra att byta hela instrumenten?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.