3839
Sök

lägga upp byxben på jeans har ni tips!

596 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
har ett par jeans som är välldigt för långa och tycker inte om att trampa på dom när man har skor.. viker man upp så ramlar det ner igen..
så har ni några tips på hur man enklet lägger upp byxben på jeans... är ingen hejare på att sy me maskin..
men kanske finns andra knep???

mvh Annlouise

Toker
491 Inlägg
4 mars 2008
lämna in på jc ?

Toker Jr 081102

596 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
jo det kan man ju göra men måste la gå att fixa det själv på nått sätt me väll?

2 118 Inlägg
4 mars 2008
köp jeans med rätt längd big_smile smile nämen, försök "fålla" upp dem, lr stoppa in bakdelen på jeansen i sockan tongue

D.i.l.l.i.g.a.f

dARKiE
5 031 Inlägg
Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
4 mars 2008
Ett försök till ett seriöst inlägg..

Klipp av byxbenen rakt av. Vik upp kanten lite på insidan så slipper du en fransig kant.
Ta symaskinen och sy runt så kanten håller sig uppe. Lim funkar väl också antar jag..

Så har jag gjort iaf. Man ser ingen skillnad om man inte tittar jättenoga smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

373 Inlägg
4 mars 2008
Vet inte om det håller för jeans men det finns "fåll klister remsor" som du kan köpa på jysk och lägga upp jeansen med genom att lägga det mellan tyget och stryka med hög värme, annars får du be en vän el föräldrar om hjälp..

596 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
tackar för tipsen får se om ja vågar göra ett försök me att klippa av hehe...  grunna på om det inte fanns nått sånt där typ dubbelhäftande tejp man kan ta hmmm....och att det sitter kvar när man tvättar sen hehe

945 Inlägg
4 mars 2008
testa med häftapparat annars tongue
gammalt ungkarlstrix

blinka blått om du vill rejsa!

533 Inlägg
5 mars 2008
Gör som min sambo, använd häftapparaten big_smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...

Sleeper
3 084 Inlägg
5 mars 2008
men det är ju snyggt med trasiga jeans smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sök