Chromade = Kebeb stylning Nee... Passar inte riktigt till bilen då den är inte har direkt mycket krom i övrigt...
Om du skulle ha sådana på torkarmen så du behöver inte ta bort dom gamla, låt dom sitta kvar. Varit själv student med bil, vet hur det känns...
Det är väl stylingeffekt man är ute efter? Iaf. Det finns ju några äldre bilar med snygga spolarmunstycken. Borde väl bara att köpa sådana och montera på? Gäller bara att veta vilken bil som har snygga spolarmunstycken bara. Det är ju inte det lättaste.
Jag hade iaf tänkt leta reda på ett par snygga spolarmunstycken genom att kolla på vanliga bilmodeller på nätet.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Chromade = Kebeb stylning Nee... Passar inte riktigt till bilen då den är inte har direkt mycket krom i övrigt...
Om du skulle ha sådana på torkarmen så du behöver inte ta bort dom gamla, låt dom sitta kvar. Varit själv student med bil, vet hur det känns...
vart får man tag på sådana som sitter på torkarmen ?
Volvo lastbilar har sådana med 4 punkter o sprutar i X form o nya Scania har 4 på rakan. Vet inte vad dom kostar... Sen får du köpa lite svart spolar slang o några små buntband.
Min sitter dom gömda under huven. Ett rent helsicke om man ska ställa in dom. Sitter bra på saab 9-5 Tre stycken med två hål i varje. Duschar som fan. Lite äldre (t.ex 1990)Jaguar XJ6 har annars de som sitter på torkaren. Visserligen enkelsving på de.
Senast redigerat av Irmscher Vectra (5 mars 2008)
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.