det är ju både för och nakdelar med sänkning
gör man på rätt sätt så blir ju väghållnigen bättre
men bilen är ju inte likasäker att krocka med
kapar man som jag gort på slö förtin så finns det inga fördelar
dock blev väghållnigen bättre på min den blev inte svajig eller för hård så den studsar inte och jag kapade 3 varv på mina och det var precis lagom
sen bodykit är ju likadant där finns både för och nackdelar
finns ju dom som ger bättre downforce som gör att bilen ligger bättre på vägen
dock farligare vid krock
dock är det JAG ALDRIG tänker göra på en bil är att byta motorhuven
då det inte är samma veck på en annan huv som det är på orginal så blir man halshuggen vid en frontal krock
då det hände för en snubbe som jobbade på volvo
han körde en 940 kombi och krockade
hade efetrmaknadshuv på sin bil och blev halshuggen då huven åkte in genom rutan
så nån annan huv åker det aldrig på mina bilar
