Låter som byte av skivor och belägg fram då... När slitytan på belägget tar slut så nöts skivan ut av resterande del av belägget...
han kan ju faktiskt ha sådan tur att skivorna fortfarande är okej. de är om man kört vääldigt mycket och kör intensivt som skivorna tar riktigt stor skada ju.
antagligen bromsbeläggen som är slut ? finns inga lameller i bromsaR
Hehe oj ursäkta bromsbeläggen menade jag tack för rättelsen
hehe de är lugnt. men kan du skruva och är säker på vad du gör så skruva ner de och bytta de. du kan annars bara kolla om de finns några belägg kvar. ska inte vara så svårt att byta på din bil
Beror på var man köper dem och om man köper orginal! Du kan ju alltid åka till biltema Annars så kan du kolla vad det kostar på mekonomen och micro genom att gå in på reservdels delen på deras hemsida och slå in reg. nummret på din bil och bara leta upp belägg och skivor!
Jag köpte 50/50 på mekonomen och micro nyligen när jag bytte runt om på Galanten. Belägg, skivor och handbroms. Det gick på ca 5tusen skulle jag tro!
räkna på de billiga skivor och beläggen på din a4 fanns ju hur mycket som helst så de är svårt att veta vilket du ska ha på din. men minst 1250 iallafall. på mekonomen.