8701
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
20 april 2008
fransman skrev:
bra träff....

men synd att folk inte fattar att bilarträffar å alcohol inte passar ihop..........
vill man supa så går man på krogen......INTE BILTRÄFFAR...

raggarträffar å alcohol är vanligt......(inte intressant för min del)

gör så här tex....

nästa träff i  gbg så är det tex alcoholförbud....
kommer det en bil me alcohol i så kommer den inte in på jula parkeringen

det blir mindre stök.. mindre å städa.. plus att folk fattar vad som händer enligt planeringen...

jaja så tycker jag iallafall..... men smaken e som baken .....delad...

När det är sökt tillstånd så kan man väl neka folk inträde? Alkohol hör inte hemma i närheten av bilar! Låg krossat glas och stod glasflaskor lite här och där. Inget jag skulle vilja bli förknippad med om jag anordnade en bilträff.
Ska ni supa så åk på raggarträff eller gå på krogen...

Yellow bug!
1 640 Inlägg
20 april 2008
42 bilder klara för uppladdning, ska ner till stan en sväng, lägger upp dom när ja e hemma cool

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

1 587 Inlägg
20 april 2008
Trådstartare
TCG skrev:
fransman skrev:
bra träff....

men synd att folk inte fattar att bilarträffar å alcohol inte passar ihop..........
vill man supa så går man på krogen......INTE BILTRÄFFAR...

raggarträffar å alcohol är vanligt......(inte intressant för min del)

gör så här tex....

nästa träff i  gbg så är det tex alcoholförbud....
kommer det en bil me alcohol i så kommer den inte in på jula parkeringen

det blir mindre stök.. mindre å städa.. plus att folk fattar vad som händer enligt planeringen...

jaja så tycker jag iallafall..... men smaken e som baken .....delad...

När det är sökt tillstånd så kan man väl neka folk inträde? Alkohol hör inte hemma i närheten av bilar! Låg krossat glas och stod glasflaskor lite här och där. Inget jag skulle vilja bli förknippad med om jag anordnade en bilträff.
Ska ni supa så åk på raggarträff eller gå på krogen...

Det har du rätt i, ja gillade inte spriten som fanns på träffen iaf.. Den är jag starkt emot efter vad ja såg igår.. Så nästa möte ska ja ta upp de.. Så ska vi till att de blir mer ordning på de.. smile

82 Inlägg
20 april 2008
Severin skrev:
Niice att vi kom med o drar positiv publicitet :DMen hoppas ja inte kommer med på tv nu bara :S haha

Du är ju med på web tv iaf tongue

The Time Of My Life...
Min Crew: Axispaxis
JohannaS och Versailles

Evolution Garage
171 Inlägg
20 april 2008
Med hänvisning till denna bilden

http://www.garaget.org/gallery/archive/ … osotlt.jpg

Hur i hel**** kan dom som arrangerade racet tillåta att folk står efter startlinjen och kollar på racet?
Borde nog tänka lite på säkerheten också.

Evolution Garage
Drift ya later dude ;)

Chaffis
285 Inlägg
20 april 2008
TexoN skrev:

Hur i hel**** kan dom som arrangerade racet tillåta att folk står efter startlinjen och kollar på racet?

Jag var inte där igår, men på bilden ser det ut som att det var väldigt dåligt säkerhet. Nån kunde ha skadat sig rejält om en bil hade fått sladd. Hoppas det blir ordning på det till nästa gång.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

kral
110 Inlägg
20 april 2008
Edil_ skrev:
MadeByMe skrev:
kral skrev:
det var en kanon träff, nu undrar jag om någon har bilder från träffen så kan hon eller han lägga upp de
ett stort tack till gbrt
vi blev till sist några bilar från jönköping
och det var tråkigt att den röda hondan hade krockad hoppas det gick brå för de (såg på väg hem)

Du menar den vid BT rondellen? tja, den går väl inte och köra med nu vad jag har hört.

Hur de gick med personerna vet jag inte, men min klasskompis var med i bilen, kan höra med henne

Hur fan lyckades dom? Typ tre filer, breeeed väg, TORRT väglag, o så träd I MITTEN, och DÄR lyckas dom sätta sig? xD

Tappat kontrollen över bilen helt och hållet?

hehe
dessa tanter och gubbar i vägen över allt bort med de hehe skojar bara
det klart man måste räkna med att någon eller något kan hindra din körning anpassa din hastighet
föraren till honda n har lärt sig en läxa illafall
m.v.h.
kral

no turbo shit

58 Inlägg
20 april 2008
AnteraMAN skrev:
TexoN skrev:

Jag var inte där igår, men på bilden ser det ut som att det var väldigt dåligt säkerhet. Nån kunde ha skadat sig rejält om en bil hade fått sladd. Hoppas det blir ordning på det till nästa gång.

det är som att be om att bli påkörda ju. tror inte dom fattar hur snabbt det går när de väl kommer en bil med lite hästar under huven. starten är ju bland det mest kritiska då risken att hamna på tvären är som störst. idiotiskt av folket som står där men mest dumt att arrangörerna som troligtvis vill arrangera mer race tillät detta.

hade nåt hänt där så hade de vart garanterat kört för dom att annordna nåt i framtiden och kunde glömma all bra reklam..

men men, kul att dom ordna nåt hoppas bara dom blir lite smartare till nästa gång

gasa tills de rasar. sen kommer problemen!

824 Inlägg
20 april 2008
schysst träff igår, många bilar å min musik ifrån ett flertal bilar, förjävla trevligt smile
om någon vill ha skiva till nästa träff fixar jag det.

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
20 april 2008
nijo skrev:
AnteraMAN skrev:
TexoN skrev:

det är som att be om att bli påkörda ju. tror inte dom fattar hur snabbt det går när de väl kommer en bil med lite hästar under huven. starten är ju bland det mest kritiska då risken att hamna på tvären är som störst. idiotiskt av folket som står där men mest dumt att arrangörerna som troligtvis vill arrangera mer race tillät detta.

hade nåt hänt där så hade de vart garanterat kört för dom att annordna nåt i framtiden och kunde glömma all bra reklam..

men men, kul att dom ordna nåt hoppas bara dom blir lite smartare till nästa gång

Dom sa till publiken då och då att flytta några steg innåt då och då, men endå så gör publiken tvärtemot och går tillbak till samma plats, fanns massa folk som inte lyssnade på att dom skulle backa utan dom stod kvar.

Om folk ska kolla på racen så får dom ju lyssna på arrangörerna också? eller, tycker inte ni det?
så man ska väl inte riktigt klaga på dom som hade hand om det?

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

5 089 Inlägg
20 april 2008
man går ju automatiskt fram för man vill se lite. spärra av så att även dom längst bak ser hela stäckan isåfall.

\Lindgren

79 Inlägg
20 april 2008
Det vart riktigt trevlig igår i Borås måste jag säga! big_smile

QueenBitch
536 Inlägg
20 april 2008
Jag tror inte att jag kommer lägga upp ngr bilder från igår, blev inte så många bilder tagna... men men shit happes

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

Evolution Garage
171 Inlägg
20 april 2008
MadeByMe skrev:
nijo skrev:
AnteraMAN skrev:

Dom sa till publiken då och då att flytta några steg innåt då och då, men endå så gör publiken tvärtemot och går tillbak till samma plats, fanns massa folk som inte lyssnade på att dom skulle backa utan dom stod kvar.

Om folk ska kolla på racen så får dom ju lyssna på arrangörerna också? eller, tycker inte ni det?

Är man arrangör så får man säga till dom på skarpen och tex säga att det inte blir flera körningar innan dom flyttat på sig.
Alternativt om man ska stå där dom stog så skall det vara ca 50m till banan isf. Men eftrsom det är olagligt race så helst inga framför startlinjen ändå.
Om dom inte ser så får dom hitta en annan raka som är mer publikvänlig.

Evolution Garage
Drift ya later dude ;)

58 Inlägg
20 april 2008
TexoN skrev:
MadeByMe skrev:
nijo skrev:

Är man arrangör så får man säga till dom på skarpen och tex säga att det inte blir flera körningar innan dom flyttat på sig.
Alternativt om man ska stå där dom stog så skall det vara ca 50m till banan isf. Men eftrsom det är olagligt race så helst inga framför startlinjen ändå.

det är arrangörerna som ska se till att det är säkert för alla och kan inte publiken förstå att det är för deras egen skulle så kan dom ju åka hem och kolla på the fast and the furios.

1 312 Inlägg
20 april 2008
nijo skrev:
TexoN skrev:
MadeByMe skrev:

det är arrangörerna som ska se till att det är säkert för alla och kan inte publiken förstå att det är för deras egen skulle så kan dom ju åka hem och kolla på the fast and the furios.

fel tråd..har inget mee GBRT att gö har vi ju sagt yikes big_smile

58 Inlägg
20 april 2008
Glansen skrev:
nijo skrev:
TexoN skrev:

det är kanske vad ni säger men det är inte vad som sägs i hela gbg. så på nån punkt har ni misslyckats fatalt på.

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
20 april 2008
Har man vett innanför pannbenet,. Så ställer man sig ej framför körande bilar, punkt jä*la slut.

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›

1 312 Inlägg
20 april 2008
nijo skrev:
Glansen skrev:
nijo skrev:

det är kanske vad ni säger men det är inte vad som sägs i hela gbg. så på nån punkt har ni misslyckats fatalt på.

Joo men som sagt så var ingen i GBRT där så de hör inte mee tråden att gö! big_smile

skapa en ny tråd om att inte stå framför bilar eller gnälltråden..för de har inget mee GBRT att gö!!!

smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
20 april 2008
nijo skrev:
Glansen skrev:
nijo skrev:

hur kan VI missat nån punkt är ganska så tveksamt.. Vad folk gör utanför träffen kan ju inte vi rå för eller bestämma över.. Så enkelt är de ju bara..

Jag var uppe vid ramnaslätt en snabbis o kollade... och jag kan hålla med om att det såg BEDRÖVLIGT ut.. Kan inte fatta varför de som hade hand om det inte avbröt.. aldeles för mycket folk..
Fick ju nästan känslan av 80talets grupp B rally... och då är de ganska illa...

Hade varigt kul o få kontakt med dem som tog initsiativet att köra där uppe.. eller iallafall personen som startade bilarna!

Mvh Martin

Sump Runk Rätt O Slätt!

Sök