7312
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Avstängd
1 557 Inlägg
22 april 2008
MrKerm skrev:
MadeByMe skrev:
MrKerm skrev:
Hallå vem som helst cool

Någon som har någon idè om hur vi skall göra den 3/5-08 ?

Det är Powermeet på dagen i Sisjön/Jula detta skall avslutas ca kl. 16.00 !

Skall vi köra träff dirket efter eller vänta någon timma eller 2 ? ?

Vi vill ha förslag inget annat smile

Ps Tack för senast alla, jag tyckte det va jätte kul big_smile ds

vänta 1h kanske?

Mm fler förslag smile Kanske e lika bra o vänta tills alla affärer o så har stängt hmm

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

1 587 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
Vi får nog ta ett möte om detta smile

Avstängd
1 557 Inlägg
23 april 2008
MrKerm skrev:
MrKerm skrev:
MadeByMe skrev:

vänta 1h kanske?

Mm fler förslag smile Kanske e lika bra o vänta tills alla affärer o så har stängt hmm

Klart vi skall ha möte, men ville ha in lite förslag innan wink

1 587 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
MrKerm skrev:
MrKerm skrev:
MrKerm skrev:

Klart vi skall ha möte, men ville ha in lite förslag innan wink

joo.. haha de e rätt smart smile

Göteborg Borås race team
88 Inlägg
23 april 2008
Hej Alla !

Kom som sagt med förslag antingen i tråden eller via PM smile

Ha det bäst alla så ses vi snart igen...

Frågor angående GBrt eller dess träffar svaras av nån i Crew..
Medlemsfrågor hänvisas till HyperSonica

686 Inlägg
23 april 2008
ta de en 1h efter elr 2h max. för blir länge o vnta för oss som åker en bit hehe

RushRacing

1 587 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
WHITE--RR skrev:
ta de en 1h efter elr 2h max. för blir länge o vnta för oss som åker en bit hehe

Men ni kan komma till Borås o köra karavan med oss ner till Gbg smile !

1 587 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
Kan alla vara så snälla att läsa sida nr: 1... Första meddelandet, en sak har ändrats smile !! Kolla det...

32 Inlägg
23 april 2008
Severin skrev:
Kan alla vara så snälla att läsa sida nr: 1... Första meddelandet, en sak har ändrats smile !! Kolla det...

får man nåt kvitto på de?

50 Inlägg
23 april 2008
faltsetas skrev:
Severin skrev:

haha sant

Avstängd
1 557 Inlägg
23 april 2008
Pinbuzz skrev:
faltsetas skrev:
Severin skrev:

haha sant

Kan ni väl få men då blir det 21:- tongue om ni nu känner att ni måste ha det smile

Hoppas alla förstår varför och att vi är en ideell förening så eventuellt överskott går in i förenings kassa. Då kanske det även kan vara en fördel med o vara medlem wink

Bamse940Ltt
23 april 2008
Låter vettigt med 20kr. kostar ju en del med tillstånd.

874 Inlägg
23 april 2008
Bamse940Ltt skrev:
Låter vettigt med 20kr. kostar ju en del med tillstånd.

Precis och sen tillkommer ju material kostnader som soppåsar, m.m.

20sek är en jämn och fin summa. smile

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

hej
291 Inlägg
23 april 2008
absolut, men ni måste väl ge kvitto på att man betalat. eller markera bilen med såld eller nåt wink

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!

Bamse940Ltt
23 april 2008
MrKerm skrev:
Pinbuzz skrev:
faltsetas skrev:

haha sant

Kan ni väl få men då blir det 21:- tongue om ni nu känner att ni måste ha det smile

Hoppas alla förstår varför och att vi är en ideell förening så eventuellt överskott går in i förenings kassa. Då kanske det även kan vara en fördel med o vara medlem wink

ngn form av kvitto kan vara bra så man vet vilka som har betalt. ngn med kopiator eller skrivare kan ju göra små lappar med ett p-tillstånd, så ger ni det till alla som har betalt. bara lägga lappen på insturmentbrädan.
Senast redigerat av Bamse940Ltt (23 april 2008)

hej
291 Inlägg
23 april 2008
Bamse940Ltt skrev:
MrKerm skrev:
Pinbuzz skrev:

haha sant

ngn form av kvitto kan vara bra så man vet vilka som har betalt. ngn med kopiator eller skrivare kan ju göra små lappar med ett p-tillstånd, så ger ni det till alla som har betalt. bara lägga lappen på insturmentbrädan.

vore himla bra smile.

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
23 april 2008
Fick just ett påpekande av vår käre mrKerm. Angående det här med reg-plåtar. Att jag kanske inte är så duktig på att sudda reg-plåtar jag heller..

Men så att alla kan få ta del av detta:

När det gäller bilder, suddar jag ALLTID reg-plåtar, sker det att en plåt är synlig, vill jag ha ett påpekande direkt så skall detta åtgärdas. Då det är ett misstag.

När det gäller filmer, så har jag inte den blekaste om hur man suddar regplåtar, men är det så någon klart och tydligt säger "NEJ, jag vill inte ha min reg-plåt på din film" så tar jag bort hela filmen, även om så 10 stycken skulle säga emot att "fan va löjligt, ta inte bort den för de".

Håller fullt och fast på detta, för jag vill inte av vissa orsaker som nog de flesta vet om, men som jag hoppas ingen stör sig på (den diskussionen tar vi via PM isåfall), ha min reg-plåt synlig på några som helst bilder/filmer. Därav är jag lika noga med att detta skall vara ömsesidigt!
Senast redigerat av Edil_ (23 april 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
23 april 2008
hmm... 20 kr låter vettigt smile
Hopas bara att alla är beredda att betala tongue finns ju alltid nån sur jävel som sätter sej på tvären...
Sen kommer de säkert massa som inte "Visste" att de kostade.. o då kommer väll de börja gråta..
Men men... smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Os Difuntos
1 822 Inlägg
23 april 2008
Vad har ni för orgnr??

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Blyfot
142 Inlägg
23 april 2008
tycker det känns väldigt bra med "parkeringsavgift".. det får det hela att kännas mer seriöst på nått sätt..

sen tänkte jag på detta hära "kvittot" så kanske man kan skriva lite regler och liknande t ex. "inget bränna gummi på parkeringen" och liknande.. inga ölburkar på marken/andras bilar osv..
låter det som nått som tål att tänka på?

Sök