5040
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

73 Inlägg
12 december 2008
Tja undra vart och när nästa träff e... e det Imon??? (lördag)

oberoende är att vara beroende av oberoende :)

Xtreme
281 Inlägg
12 december 2008
Meerx skrev:
Bara snön kommer så händer de ju grejer

snön finns fast då i Borås hehe får la se va som händer osv för då gäller det ju att ni från GBG kan komma te borås osv

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

874 Inlägg
12 december 2008
hahaha.. skulle sladda lite förut. det gick inte så bra döna rätt in i trottoarkanten skämdes något då jag hade publik, lol jag måste nog öva lite till tror jag big_smile

Aa, nån liten vinterträff bara för att samla folket hade vart trevligtsnart många sköna människor man skulle vilja träffa igen. Nu var det ju äna ett tag sen.

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Xtreme
281 Inlägg
12 december 2008
brillmongo skrev:
hahaha.. skulle sladda lite förut. det gick inte så bra döna rätt in i trottoarkanten skämdes något då jag hade publik, lol jag måste nog öva lite till tror jag big_smile

Aa, nån liten vinterträff bara för att samla folket hade vart trevligtsnart många sköna människor man skulle vilja träffa igen. Nu var det ju äna ett tag sen.

hehe! så kan det gå! helt klart vinterträff det e ju som sagt bara att samlas o dricka en kopp kaffe

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Yellow bug!
1 640 Inlägg
12 december 2008
NiclasT skrev:
Jag förstår inte varför ni lägger så stor vikt vid att vara allmänhet och polis till lags..
Vi är ungdomar/barnasinnade med bilar, vi vill rejsa, vi vill göra burnouter, donuts och köra i 240km/h... Det är nog DET som förstörde, att allting till slut kändes som en söndag i kyrkan...

Första träffen var klockren men sen spårade det ur! Va fan lite skoj får man väl ha?

Problemet är ju att håller man på med sådant, så ser polisen inte det hela med blida ögon och då slutar det med att dom hela tiden förstör träffarna och att det blir svårare att få tillstånd! tongue

Och jag är nog en av dom få som klarar mig utan " vi vill rejsa, vi vill göra burnouter, donuts och köra i 240km/h". wink
Senast redigerat av Edil_ (12 december 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Yellow bug!
1 640 Inlägg
12 december 2008
brillmongo skrev:

Ta och hör av dig om du är i stan nån kväll brillis så kommer jag ner! Var ett tag sen nu! big_smile

Yrkesförare
1 267 Inlägg
12 december 2008
Kommer till Borås en sväng idag för att senare dra till Gislaved wink
Om nån vill snacka lite tongue
Senast redigerat av nicke_34 (12 december 2008)

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Meerx
12 december 2008
vonlord skrev:
Meerx skrev:

snön finns fast då i Borås hehe får la se va som händer osv för då gäller det ju att ni från GBG kan komma te borås osv

Vi har , ibland , korta suder tongue
haha...

De e ju bara att skriva ut tid å plats...
Å se om nån kommer

Xtreme
281 Inlägg
12 december 2008
Meerx skrev:
vonlord skrev:
Meerx skrev:

Vi har , ibland , korta suder tongue
haha...

De e ju bara att skriva ut tid å plats...
Å se om nån kommer

Hmm ja det e la bara det men tänker inte om inte folk visar intresse för det! eller vem vet kke kommer bli en träff i borås snart om det blir som ja vill o ja får tag i personen ja söker men inte fått något svar via gb eller pm men ja ger mig inte bara för att det e vinter o GBG inte har snö så kommer inte ja ge mig träffarna skall fortsätta om ja får som ja vill om ja då skall slå mig fram bland alla negativa personer

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

144 Inlägg
13 december 2008
hur ligger det till med träffar?? nån i helgen? inte varit på någon i vinter...  skulle ju va trevligt med en träff o se vad folk gör med sina bilar nu under vintern.

Ugglan-racing
362 Inlägg
13 december 2008
Kan tyvärr inte nu i helgen min bil pajjade dock idag:( så den står på jobbet och får värme för en gång skull:D, me nästa helg kanske ?!

How does dust taste sucker??

Xtreme
281 Inlägg
13 december 2008
Heller_gbg skrev:
hur ligger det till med träffar?? nån i helgen? inte varit på någon i vinter...  skulle ju va trevligt med en träff o se vad folk gör med sina bilar nu under vintern.

kolla lite med folket från GBG var några i borås igår för vi har snö! sen behöver ja kke inte behöver tala om va man gör i borås när det e snö hehe:D

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Yellow bug!
1 640 Inlägg
13 december 2008
vonlord skrev:
Heller_gbg skrev:

kolla lite med folket från GBG var några i borås igår för vi har snö! sen behöver ja kke inte behöver tala om va man gör i borås när det e snö hehe:D

Vi gör snöänglar, bygger snögubbar, har snöbollskrig och åker pulka! smile Eller vad syftar du på? smile

Va ju lite folk igår va, men de e ju mest samma gamla 740isar som vanligt + Nicke + Jag tongue
big_smile

Xtreme
281 Inlägg
13 december 2008
Edil_ skrev:
vonlord skrev:
Heller_gbg skrev:

Vi gör snöänglar, bygger snögubbar, har snöbollskrig och åker pulka! smile Eller vad syftar du på? smile

Va ju lite folk igår va, men de e ju mest samma gamla 740isar som vanligt + Nicke + Jag tongue
big_smile

hehe! ja busa i snön det va ju det ja menade haha! ja o Gigant var ju i Borås med! festade igår så det blir inget bus för mig

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
14 december 2008
Okej.. då kör vi en Spontan grej....
Träff Lördagen den 20/12 här i Borås...
Plats undrar ni.. OCh som vanligt svarar vi Knallelandsparkeringen..
Sen undrar folket efter en tid... Hmmmm.... Låt oss säga Kockan 19,23!
Aktiviteter:: Gör preciiiis som ni vil.. detta är ingen Offeciell GBrt träff... Kom o Rocka loss Borås
Alcohol? hmm.. Gör som ni vill..

Sååå.. se till o komma nu... Jag står där med min 240 iallafall!

Och blir de tråkigt... Åk hem eller nått... det blir va man gör de till...
Ingen har ansvar för nått!
smile smile smile

Mvh Martin
Senast redigerat av HyperSonica (14 december 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

874 Inlägg
14 december 2008
Låter trevligt tycker jag, räkna med mig smile

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Ugglan-racing
362 Inlägg
14 december 2008
hoppas jag får lagat min bil tills dess då=)

How does dust taste sucker??

348 Inlägg
14 december 2008
blacklin3 skrev:
hoppas jag får lagat min bil tills dess då=)

är ugglan död ?

Yellow bug!
1 640 Inlägg
14 december 2008
HyperSonica skrev:
Aktiviteter:: Gör preciiiis som ni vil.. detta är ingen Offeciell GBrt träff... Kom o Rocka loss Borås

smile smile smile

Mvh Martin

Låter fint! Förresten, fan vad du dissade oss igår och bara åkte när jag, dadde och kim stod och tjöta på donkan runt halv ett, besviken wink Och det gick ju brett med gamle 240häcken big_smile

Och ja, lördag.. Då lär jag väl stå där med min bil med tongue

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
14 december 2008
Edil_ skrev:
HyperSonica skrev:

smile smile smile

Mvh Martin

Låter fint! Förresten, fan vad du dissade oss igår och bara åkte när jag, dadde och kim stod och tjöta på donkan runt halv ett, besviken wink Och det gick ju brett med gamle 240häcken big_smile

Och ja, lördag.. Då lär jag väl stå där med min bil med tongue

missade dej igår... va så jävla trött så de liknade inte nått typ tongue he he....
Hade varigt i Tranemo o lekt av mej lite..

Sump Runk Rätt O Slätt!

Sök