2804
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Avstängd
1 557 Inlägg
31 januari 2009
siggi skrev:
Inte för att jag är medlem men jag kan ta på mej och pommenera dit och kika. vilken gata bor ju i kortedala hahahahaha. dyker ialla fall upp på den första sora träffen

Det är för alla som delar inresset bilar och vill att det skall hända grejer big_smile Och ev om det går ha lite struktur på det som händer tongue

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

170 Inlägg
31 januari 2009
klart intresset för bila e stort se om jag kan komma med förslag på något. trallalaa bor ju som sagt nääääära förlåt om jag e lite konstig brukar annars vara rätt tyst....

Gbg

170 Inlägg
31 januari 2009
kolla bara vad jag med för något

Gbg

47 Inlägg
1 februari 2009
ladda upp med mycke kaffeför ja kommer:P

Elektiker ;)
403 Inlägg
1 februari 2009
Hallå ! Tänkte kolla om de är något krav om man vill komma på någon träff i sommar ? smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
1 februari 2009
Clintan_86 skrev:
Hallå ! Tänkte kolla om de är något krav om man vill komma på någon träff i sommar ? smile

finns inga krav smile alla är välkommna.. allt från splitter ny ferrari till gammal risig volvo 140..
det enda jag personligen har nått emot är Audi GT.. men det har sin förklaring wink he he

Mvh Martin

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 587 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
HyperSonica skrev:
Clintan_86 skrev:

finns inga krav smile alla är välkommna.. allt från splitter ny ferrari till gammal risig volvo 140..
det enda jag personligen har nått emot är Audi GT.. men det har sin förklaring wink he he

Mvh Martin

Jävla audi GT, glädjeförstörar bilen sad

Elektiker ;)
403 Inlägg
1 februari 2009
HyperSonica skrev:
Clintan_86 skrev:

Mvh Martin

Jaa okej smile låter trevligt ..
Attsingen då .. då går väl audin bort då .. får la ta hondan istället wink hur ofta brukar träffarna vara i borås ? smile

Mvh Magnus

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
1 februari 2009
Clintan_86 skrev:
HyperSonica skrev:
Clintan_86 skrev:

Mvh Martin

Attsingen då .. då går väl audin bort då .. får la ta hondan istället wink hur ofta brukar träffarna vara i borås ? smile

Mvh Magnus

He he... ja du.. jag vet inte hur de blir nu i sommar... ska ha möte om det på Lördag... då blir de lite mer bestämt om vad som kommer hända o ske smile
He he.. du får ta vilken vil du vill.. men Honda är inte fel wink

Sump Runk Rätt O Slätt!

Elektiker ;)
403 Inlägg
1 februari 2009
HyperSonica skrev:
Clintan_86 skrev:
HyperSonica skrev:

Mvh Martin

Mvh Magnus

He he... ja du.. jag vet inte hur de blir nu i sommar... ska ha möte om det på Lördag... då blir de lite mer bestämt om vad som kommer hända o ske smile

Jaha okeej härligt .. de återstår att se helt enkelt smile
Joo har ju bara Hondan så, den får de bli och säkert ner till borås någon/några gånger i sommar smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
1 februari 2009
Clintan_86 skrev:
HyperSonica skrev:
Clintan_86 skrev:

Mvh Magnus

Jaha okeej härligt .. de återstår att se helt enkelt smile
Joo har ju bara Hondan så, den får de bli och säkert ner till borås någon/några gånger i sommar smile

Tycker ajg låter som en perfekt idde smile he he.. Dra med dej så många du kan när du känner för att ha vägarna förbi bara smile

Tror ialalfall att många kommer bli nöjda detta året smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

874 Inlägg
1 februari 2009
Hmm, får la c om man dyker upp på mötet då. Dax att det händer lite grejer våren e ju snart här ju tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Göteborg Borås race team
88 Inlägg
3 februari 2009
Kul det värkar som det kommer komma några stycken iallafall smile
Vi har fått en liten skara PM från folk som vill komma plus SMSen som gått ut. Hoppas alla som vill ha info har fått det bara tongue

Frågor angående GBrt eller dess träffar svaras av nån i Crew..
Medlemsfrågor hänvisas till HyperSonica

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
3 februari 2009
GBrt skrev:
Vi har fått en liten skara PM från folk som vill komma plus SMSen som gått ut. Hoppas alla som vill ha info har fått det bara tongue

Låter Finfint big_smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Xtreme
281 Inlägg
4 februari 2009
HyperSonica skrev:
GBrt skrev:

Låter Finfint big_smile

jag kommer med åker med Brillmongo

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

1 311 Inlägg
4 februari 2009
sugen på att komma ut och fota lite roll
Senast redigerat av Glansen (5 februari 2009)

170 Inlägg
4 februari 2009
Tyvärr kommer jag inte har fått förhinder!!! Hade lite synpunkter men det får vi ta en annan gång. Hade varit trevligt annars!!!

Gbg

Göteborg Borås race team
88 Inlägg
5 februari 2009
siggi skrev:
Tyvärr kommer jag inte har fått förhinder!!! Hade lite synpunkter men det får vi ta en annan gång. Hade varit trevligt annars!!!

Det va tråkigt sad
Hoppas du kommer på bättre tankar och tittar förbi ändå smile
Nu är det snart Lördag hoppas det blir något nice väder så vi kan hitta på något kul efter mötet cool
Senast redigerat av GBrt (5 februari 2009)

Frågor angående GBrt eller dess träffar svaras av nån i Crew..
Medlemsfrågor hänvisas till HyperSonica

Avstängd
1 557 Inlägg
5 februari 2009
Jupp snart lördag smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

368 Inlägg
5 februari 2009
zarah x2 med mera kommer me de förvånar väl inte er:P

Sök