men hallå alla vet vilka zarah x2 är hehe det är jag å meerx här på garaget
Jag veeeeeet... vem vet inte som sagt.. och då har jag inte ens träffat nån av er än.. tsts.. Blivande stammis på träffarna dock.. så fort jag får kortet..
Jag veeeeeet... vem vet inte som sagt.. och då har jag inte ens träffat nån av er än.. tsts.. Blivande stammis på träffarna dock.. så fort jag får kortet..
haha vet inte vilka vi e ?? Då e de illa
*slaps* Läs igen
Ber om ursäkt för min högra han inte alltid hänger med hehe men de är ju klaaart alla vet vilka vi är det går ju inte missa oss liksom hehe
samma tjöt jämt ständigt börjar bli lite tradigt faktiskt, men men. Hoppas det är många som dyker upp ilkväll nu. Allas åsikter och funderingar är viktiga så att GBrt kan utvecklas och bli bättre
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Hej alla, tack för visat intresse förra mötet blev faktiskt mer folk än jag väntat mig och det va riktigt riktigt kul Det finns fortfarande en del lösa trådar att reda ut innan säsongen drar igång men det ska bli en kul och intressant säsong som till stor del kommer forma GBrt´s öde och framtid.
Inom en relativ snar framtid kommer vi ha ett "ledar" möte där vi ska försöka strukuterara oss bättre och förhoppningsvis få planerat in lite av vårens aktiviteter spana in hemsidan också, den ska förhoppningsvis snart vara bättre uppdaterad och innehålla mer info!
Ser fram emot en ny säsong med gamla och nya vänner! Och glöm inte.
GBrt is dá SHIT!
Mvh/ Johnnie (bea, brillmongo)
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Hej alla, tack för visat intresse förra mötet blev faktiskt mer folk än jag väntat mig och det va riktigt riktigt kul Det finns fortfarande en del lösa trådar att reda ut innan säsongen drar igång men det ska bli en kul och intressant säsong som till stor del kommer forma GBrt´s öde och framtid.
Inom en relativ snar framtid kommer vi ha ett "ledar" möte där vi ska försöka strukuterara oss bättre och förhoppningsvis få planerat in lite av vårens aktiviteter spana in hemsidan också, den ska förhoppningsvis snart vara bättre uppdaterad och innehålla mer info!
Ser fram emot en ny säsong med gamla och nya vänner! Och glöm inte.
Hoppas att den första träffen blir lika bra som första träffen förra året då det var närmare 300 bilar+att det stog i tidningen synd bara att pliten kom.... RICKTIGT bra träff...