Edit --> Vart ska denna ISO-kontakt kopplas in?. 940 -96

Bouya Amatör-Mekare
8 mars 2008 · 19 Inlägg

Tjena. Som rubriker säger, får inget ljud i bakdörrarna bara i fram tack vara denna ISO-kontakt.. neutral Finns ingenstans att plocka in denna kontakt i mad Ska tilläggas att jag plockade inte bort orginalstereon utan ägeren innan som måste ha gjort det, sen så bytte jag ut den som satt i till min stereo. Fanns inget ljud i bakdörrarna då först heller.. tongue Första gången jag är med om just detta problem. Får huvudbry av detta spindelnät..
Hittade på en kontakt som såg ut att kunna passa till vänster om rattstången, men den kontakten hade itne riktigt rätt passform för att gå ihop.. wink
Ska tilläggas att jag testat söka utan att hitta det jag söker. tongue

Har lokaliserat vart felet ligger:


http://www.garaget.org/gallery/archive/64191/275229_9wfi2i.jpg
Huvudbry..

Läste något om att det kan finnas ett slutsteg under vid rattstången eller något sånt, kikade men hittade inte på något..

Är det någon som har en lösning på detta utan att behöva skarva kablar ut till högtalarna bak? Känns verkligen inte som jag har någon lust med det. hmm

MVH

Senast redigerat av Bouya (9 mars 2008)

Overloaded? Time to waste..
Bouya Amatör-Mekare
9 mars 2008 · 19 Inlägg

Aha, okej. Får ta och kika på det imorgon. Saken är den att jag nyligen köpt bilen och det satt en annan stereo i som inte var orginalet. Så du menar att man ska dra den endlösa kabel ända bort till vänster om rattstången? roll får hoppas den räcker dit bort, lär ju ta bort instrumenhuset för att lättast kunna spåra upp en enkel väg. Testade att trycka bort spärrarna som sitter ute i hörnen på instrumenhuset, men vågade inte trycka så hårt, då kommer ju grejjorna att pajja big_smile Tack för tipset, säger till hur det gick imorgon smile

Senast redigerat av Bouya (9 mars 2008)

Overloaded? Time to waste..
Bouya Amatör-Mekare
9 mars 2008 · 19 Inlägg

Har nyss vart ut och kikat, hittade på en kontakt som såg ut att passa, men det är fel pass-kontakt på den yikes Någon som vet hur och vart man ska in med denna kontakt för att kunna använda högtalarna bak? roll Det lär ju ska finnas en gömd som jag inte kan hitta på mad

Senast redigerat av Bouya (9 mars 2008)

Overloaded? Time to waste..
Noah17
9 september 2020 · 6 Inlägg

Hej, löste du det? Isåfall kan du förklara för har samma problem smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang