Vart monterar man dimljusen fram om man köpt separata ? Jag borrade i spoilern men det blev inte vidare snyggt, men det finns ju ingenstans att fästa dom ?
du har ju dimmljus i strålkastarna, men vill du ha där nere med, så rekomenderar jag de som ibland sitter på 740 90-, passar bra då det är samma kofångare
du har ju dimmljus i strålkastarna, men vill du ha där nere med, så rekomenderar jag de som ibland sitter på 740 90-, passar bra då det är samma kofångare
har aldrig sett några spoiler dimljus till 740 -90?!? finns det?
Jag har monterat dimljus i spoilern (Nedre läppen). Använde ett vanligt plattjärn som fästes i skarven. Funkar kanon. En annan lösning: http://www.volvo940turbo.dk/Bilder/23.JPG
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
du har ju dimmljus i strålkastarna, men vill du ha där nere med, så rekomenderar jag de som ibland sitter på 740 90-, passar bra då det är samma kofångare
har aldrig sett några spoiler dimljus till 740 -90?!? finns det?
ser ut såhär, jag vet att det är en 760 men de är egentligen till 740 90-
just d, har jag sett innan, men tror inte dom är ämnade för 700 serien? för jag har aldrig sett dem på en 700 innan... är det inte till tidiga modellen av 960? men jag kan ha fel, inte 100 på detta alls...
just d, har jag sett innan, men tror inte dom är ämnade för 700 serien? för jag har aldrig sett dem på en 700 innan... är det inte till tidiga modellen av 960? men jag kan ha fel, inte 100 på detta alls...
de är till 740 90- (har några gamla tillbehörskataloger)