10 mars 2008
Trådstartare
Tjenare, jag ska av en polare få en A-pelare med mätarhållare som passar till min civic, tycker nåra mätare i A-pelaren kan bli skitsnyggt, men jag vet inte vad jag har att sätta där. Vad för mätare kan jag sätta dit i min Honda Civic från 92, hur kopplar jag dem till vad jag ska mäta och varför vill jag veta vad de säger. (nu kommer jag huvudsakligen ha dem där för att det är snyggt, men vad används de till?)
Det ska vara JDM och bana!