3792
Sök

någon som varit med om någonting spännande/roligt under veckan?

735 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
Tjenna!

Någon som varit med om någonting roligt, spännande, ledsamt och så vidare under veckan? typ krockat, varit på bilutställning, fått ett nytt tv spel, varit utomlands big_smile ?

www.armournordic.se www.autoexperten.se
Projekt Ford Mondeo.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224413 (Ford mondeo)
En riktig gentleman är en som kan spela säckpipa, men ger fan i det.

1 661 Inlägg
12 mars 2008
Provkörde pilotventilerna på huvudångledningen igår. Om det går fel får ni ingen ström. smile

442 Inlägg
12 mars 2008
Hardjim skrev:
Provkörde pilotventilerna på huvudångledningen igår. Om det går fel får ni ingen ström. smile

Joo vattenPOWER tongue

735 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
i måndags så bakade min bror på min bil så vänster baklykta ble skrot. visst, inte så stor grej, men när man ska på besiktning dagen efter så e de inte så rockigt... big_smile

Projekt Ford Mondeo.

Mekaniker
472 Inlägg
12 mars 2008
hummer89 skrev:
Hardjim skrev:

Joo vattenPOWER tongue

Vattenkraften räcker ju inte åt alla bara tongue
Senast redigerat av BMWKimmo (12 mars 2008)

BMW-tok

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 mars 2008
hmm roligt? njä jag drog en repa med skotern i förrgår men det är väll allt roligt.. men inte roligare än vanligt eftersom jag kör skoter ganska ofta tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

735 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
hmm roligt? njä jag drog en repa med skotern i förrgår men det är väll allt roligt.. men inte roligare än vanligt eftersom jag kör skoter ganska ofta tongue

hehe, okej smile

Projekt Ford Mondeo.

5 198 Inlägg
12 mars 2008
Va ner i diket me audin i går,, satt rejält,, 2 st olika volvo 740 fick inte upp den,,, men den stora starka traktorn fick upp den.

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
12 mars 2008
Starta upp bilen för första gången igår efter motorbytet smile

Smoke Tires Not Drugs.

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
12 mars 2008
gamlingen skrev:
Va ner i diket me audin i går,, satt rejält,, 2 st olika volvo 740 fick inte upp den,,, men den stora starka traktorn fick upp den.

Jaså, en 240 fick dra upp dig? wink.

tongue tongue tongue.

Allt för den där jävla hatten!

5 198 Inlägg
12 mars 2008
THEBADGUY skrev:
gamlingen skrev:

tongue tongue tongue.

näe de en RIKTIG traktor,, 4 stora hjul...tror namnet va B M eller nåt i den
stilen

fotointresserad
2 307 Inlägg
12 mars 2008
Fick mitt nya telezoom objektiv till kameran igår, ett canon 70-200 f/4L USM.. är väl höjdpunkten på veckan så här långt iaf

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
12 mars 2008
Fick hem den grymma radiostyrda bilen idag! big_smile
Bytte den till mig mot en gammal ram till en annan gammal radiobil...
Ska ut och sladda när jag gått genom motorn och kollat upp den. smile
3,5 kubik metanolspis.. tongue

http://www.garaget.org/gallery/archive/6659/278462_haabxs.jpg
Thunder Tiger Trans Am Chassit innan rengörning

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

a.k.a aLan.
281 Inlägg
12 mars 2008
min downpipe gick av idag, så bilen låter rätt friskt big_smile ska ner och fixa det imorgon.. så om ni hör en högljudd silvrig evo som är ute så är det jag wink

442 Inlägg
12 mars 2008
BMWKimmo skrev:
hummer89 skrev:
Hardjim skrev:

Joo vattenPOWER tongue

Vattenkraften räcker ju inte åt alla bara tongue

Nä men var mer ett skämt wink bor 100m ifrån ett.

gamlingen skrev:
THEBADGUY skrev:
gamlingen skrev:

tongue tongue tongue.

näe de en RIKTIG traktor,, 4 stora hjul...tror namnet va B M eller nåt i den
stilen

Alltså en volvo fick upp den tongue
Senast redigerat av hummer89 (12 mars 2008)

Thomas_945LTT
12 mars 2008
Den här veckan har varit lugn men förra onsdagsnatten satt jag å en kollega å vaktade en trailer med färskt kärnbränsle:) Lite spännande faktiskt....

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
12 mars 2008
Har själv haft en toppenhelg faktiskt.

Började med att dra in till stan och handla, hälsa på brorsan och skruva moppe, käka gratis pizza som tack för "skruv-hjälpen".

Så långt allt väl.

Kommer hem, sätter mig vid datorn och efter ett par timmar blir man dålig och efter det har man varit på dass varannan timme med huvudet där arslet ska vara wink

Och igår ringde mecken som har min bil och ska sätta i motorn och sa att kopplingen var slut och att den med måste bytas roll    5000kr till fattigare.

Jo, dom senaste dagarna har verkligen varit helt underbara roll

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

442 Inlägg
12 mars 2008
hahahahha nu har det hänt ngt xD

Fick ett svar i röstbrevlådan(dolt nr), lät som en gamal tant, sa iaf "HALLLO......HALLLLO......HALLLLO.....HALLLO....HALLO...piip".

hoppas den personen ringer igen så jag kan svara
lollollollol

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
12 mars 2008
Jo tack!

Skickade iväg en jävla turbo jävel förra måndagen för att 6 månader efter att min pojkvän satt på den på sin bil så gick den sönder. Alla oljeslangar och annan bråte var som det skulle så vi skickade tillbaka turbon till säljaren. Fick inte turbon förra veckan så vi hade ingen bil på hela veckan inklusive helgen...

Man tycket och tänkte ju att skiten kommer väl på måndag då (i förrgår) men ikke! Då tänkte vi att den kommer väl på tisdag då (igår) men nej för fasen!! Ingen turbo här inte!

vad är det för skit? Ingen turbo, ingen bil. Enda bilen vi har/hade just nu... Man blir förbannad!

Dem skickade ett mail i måndags att turbon var påväg och borde komma om några dagar. Vart är den då..?

Nu har jag bett om kollinummret så jag kan kolla vart den är. Jag slår vad om att dem inte ens har skcikat den. Vilka tattare... SÅ det var allt för mig. annars är allt bra wink

I do it my way

3 714 Inlägg
12 mars 2008
enda spännande/roliga som hänt är väl att jag fått provanställning på bilia wiieewink

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Sök