Är nu dags att byta färg på inredningen igen! Tacksam för åsikter på färgval. 1: Svart & Sand färgat skinn 2: Svart skinn med Vita sömmar 3: Ny fundering! Helröd?
Så här ser inredningen ut idag.
Senast redigerat av mir (13 mars 2008)
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
om du ändå ska piffa så pass ordentligt så vore det väl inte fel med 860:in dörrsidor de nya.. e ju lite snyggare när du ändå håller på o e så pass seriös som det ser ut o verkar
om du ändå ska piffa så pass ordentligt så vore det väl inte fel med 860:in dörrsidor de nya.. e ju lite snyggare när du ändå håller på o e så pass seriös som det ser ut o verkar
Har haft funderingar på 960 dörrsidor. Får se vad som händer i den frågan.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Jag skulle försöka sälja den där svart-vita kombinationen och skaffa ett likadant originalkit att utgå ifrån. Svart/sand eller svart med vita sömmar skulle jag nog satsat på. Eller svart skinn med svart alcantara
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Jag skulle försöka sälja den där svart-vita kombinationen och skaffa ett likadant originalkit att utgå ifrån. Svart/sand eller svart med vita sömmar skulle jag nog satsat på. Eller svart skinn med svart alcantara
Alcantara är så förbannat dyyyyrt!! Har tyvärr inte kontakterna på sådant. OM Alcantara gick gick att hitta till rimligt pris så skulle det lätt bli sådant på sitt o rygg delarna.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Om du vill få dig en liten uppfattning av hur det blir med röda stolar och inlägg kolla in min projektråd här eller på 7/900 klubben.. är ju plyschstolar jag har men man ser ju ungefär hur det blir!