Åldern & sysslan..

NETTAN Girls go fast
6 januari 2011 · 893 Inlägg

25 jobbar med dressyrhästar från lätt nivå upp till VM nivå smile

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
r35pect BMW ///M3
6 januari 2011 · 404 Inlägg

19 nu i januari, går transport som jag tyvärr ångrar så får se vad man skaffar för jobb i framtiden smile

Nissan Gt-r "SS Black Edt" (2010)
UrPeppe Lastbilsbyggare
6 januari 2011 · 389 Inlägg

ganska nybliven 40årig lastbilsbyggare(Scania) jobbar som maskinoperatör i presshallen på "hyttfabriken" sedan -94

Senast redigerat av Fladdermusen (6 januari 2011)

Projekt-tråd: Projekt: Rullade renovering Urquattro
Audi Sport ///
Skoda V//RS
Quattro 4-ever
Audi quattro "Urquattro" (1987)
Navkapsel
11 januari 2011 · 4 637 Inlägg

24 år.
Jobbar som kyrkogårdsarbetare, säsongsanställd i och runt Kisa, södra Östergötland. Just nu är jag arbetslös pga årstiden...

Senast redigerat av EmilHammarlund (11 januari 2011)

Noxxer
11 januari 2011 · 1 482 Inlägg

22år.
Jobbar som reparatör / gruppchefsersättare på TBT Stockholm

BLT Service
Theracords Music Label
r35pect BMW ///M3
11 januari 2011 · 404 Inlägg

EmilHammarlund skrev:
24 år.
Jobbar som kyrkogårdsarbetare, säsongsanställd i och runt Kisa, södra Östergötland. Just nu är jag arbetslös pga årstiden...

måste ju vara ett "dödstråkigt" jobb wink nej nu var jag dum, men vad får du göra på ett sånt jobb ? smile

Nissan Gt-r "SS Black Edt" (2010)
Navkapsel
11 januari 2011 · 4 637 Inlägg

laaaarsson skrev:

EmilHammarlund skrev:
24 år.
Jobbar som kyrkogårdsarbetare, säsongsanställd i och runt Kisa, södra Östergötland. Just nu är jag arbetslös pga årstiden...

måste ju vara ett "dödstråkigt" jobb wink nej nu var jag dum, men vad får du göra på ett sånt jobb ? smile

Nej, du var rolig. lol
Gräva gravar, snabbstäda kyrkor, klippa gräs. Skulle kunna ta en massa exempel men du fattar nog.
Riktigt varierande, lagom slappt, skaplig lön för att vara inom den typ av arbeten. Är vädret trist finns det oftast något att göra inomhus istället osv... Ger lite motion med emellanåt.
Ett arbete jag lätt rekommenderar!

Senast redigerat av EmilHammarlund (11 januari 2011)

r35pect BMW ///M3
11 januari 2011 · 404 Inlägg

EmilHammarlund skrev:

laaaarsson skrev:

EmilHammarlund skrev:
24 år.
Jobbar som kyrkogårdsarbetare, säsongsanställd i och runt Kisa, södra Östergötland. Just nu är jag arbetslös pga årstiden...

måste ju vara ett "dödstråkigt" jobb wink nej nu var jag dum, men vad får du göra på ett sånt jobb ? smile

Nej, du var rolig. lol
Gräva gravar, snabbstäda kyrkor, klippa gräs. Skulle kunna ta en massa exempel men du fattar nog.
Riktigt varierande, lagom slappt, skaplig lön för att vara inom den typ av arbeten.
Ett arbete jag lätt rekommenderar!

okej, nej för jag har alltid trott det varit ett dystert och tråkigt jobb men det är alltså typ som vaktmästare ? smile

Nissan Gt-r "SS Black Edt" (2010)
Navkapsel
11 januari 2011 · 4 637 Inlägg

laaaarsson skrev:

EmilHammarlund skrev:

laaaarsson skrev:
måste ju vara ett "dödstråkigt" jobb wink nej nu var jag dum, men vad får du göra på ett sånt jobb ? smile

Nej, du var rolig. lol
Gräva gravar, snabbstäda kyrkor, klippa gräs. Skulle kunna ta en massa exempel men du fattar nog.
Riktigt varierande, lagom slappt, skaplig lön för att vara inom den typ av arbeten.
Ett arbete jag lätt rekommenderar!

okej, nej för jag har alltid trott det varit ett dystert och tråkigt jobb men det är alltså typ som vaktmästare ? smile

Jo, lite som vaktmästare med.
Varierar ju mellan olika ställen, här får vi göra det mesta så det blir absolut inte att ligga och rensa ogräs hela dagarna. Mkt bil- och maskinkörning med.

Senast redigerat av EmilHammarlund (11 januari 2011)

McLoving
11 januari 2011 · 112 Inlägg

38( årgång 72) med nytaget C-kort men i grunden verkstadsmekaniker men det sög purjo! Har jobbat inom mobiltele industrin och tillverkade telefonväxlar mm till GSM nätet. Har även vart egen i flyttsvängen samt jobbat som fastighetsskötare! Just nu fritidsforskare!

Please be patient, monkey learning to drive!
thelaughingmadman
11 januari 2011 · 711 Inlägg

LordLife skrev:
27, idiot som inte kan få jobb.

That's the spirit! tongue

20 år, jobbar med systemutveckling plus teknik, drift och förvaltning inom EDI och e-faktura.

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
LordLife
11 januari 2011 · 998 Inlägg

thelaughingmadman skrev:

LordLife skrev:
27, idiot som inte kan få jobb.

That's the spirit! tongue

20 år, jobbar med systemutveckling plus teknik, drift och förvaltning inom EDI och e-faktura.

Vart lagom glad den dagen tongue

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
McLoving
17 oktober 2011 · 112 Inlägg

Uppdaterar lite då!

Är inte 38 längre utan 39 och jag är inte fritidsforskare längre utan kör lastbil sedan i maj 2011!



McLoving skrev:
38( årgång 72) med nytaget C-kort men i grunden verkstadsmekaniker men det sög purjo! Har jobbat inom mobiltele industrin och tillverkade telefonväxlar mm till GSM nätet. Har även vart egen i flyttsvängen samt jobbat som fastighetsskötare! Just nu fritidsforskare!

Please be patient, monkey learning to drive!
Mattsson_91 Självlärd
17 oktober 2011 · 3 083 Inlägg

20 år jobbar 20% som IT-ansvarig på en högstadieskola och 50-70% som vaktmästare på ett gymnasium och börjar snart studera logistik på distans.

Har man inga järn i elden kommer man ingenstans. För 7 månader sen var jag helt arbetslös och nästan hemlös. Men bara nästan.

Till er som är arbetslösa och inte har någon tidigare erfarenhet. Ta det som erbjuds!!! Även om det bara är praktik som arbetsförmedlingen erbjuder. Det var så jag fick mitt jobb

Senast redigerat av Volvo142_73a (17 oktober 2011)

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.
Saab 9-5 (2002)
HighVoltage
17 oktober 2011 · 246 Inlägg

21 år, jobbar som fasadrengörare (blästrare).

Människor med smak kör bilar med flak!
Mitsubishi Lancer "Evo-kombi" (2000)
christofer_k Vorsprung durch Technik
17 oktober 2011 · 2 432 Inlägg

22 & jobbar  som montör / Rörläggare

loow Jävel
17 oktober 2011 · 2 018 Inlägg

Plankpojk skrev:
19, 20 om några månader. Grovarbetare som projektanställning, Budbil åt Ikea som extrajobb och Crewchief i ett Camaro Cup team. Söker ett fast o helt vanligt arbete för att slippa ha så ovis framtid.

Uppdaterar..

Är 20, Jobbar nu med kablar åt tunnelbanan, har fast jobb. Är hur nöjd som helst smile
Låter tråkigt, men tjänar bättre än alla vänner som håller på med bilmek, det gör jag hellre på fritiden smile

You got to risk it, to get the biscuit :)
ZonaX Svetsare
17 oktober 2011 · 3 150 Inlägg

ZonaX skrev:
Är 20 år och jobbar som maskinmekaniker

Uppdaterar jag med. Är numera 21 bast och håller på att vidareutbilda mig till licenssvetsare  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
farthindret Gislaved ArselBlanka
17 oktober 2011 · 118 Inlägg

är 19 och fyller 20 i februari och jobbar som lastbilsmek på scania/arver

Senast redigerat av farthindret (18 oktober 2011)

//fartiZ
klarrre
17 oktober 2011 · 502 Inlägg

19 vintrar, fyller 20 vid årsskiftet, studerar sista året för att bli trucker / lastbilschaufför men är också delvis utbildad lastbilsmekaniker.

Hellre jagad och jäktad, en Anhållen och häktad
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang