Mitt tips är att byta till en växelströmmare. Bygger du in lite stereo i bilen och sen kommer du på att du kanske vill poppa lite med motorn avslagen kommer det ta lång tid innan batteriet är uppladdat alternativt att du inte ens får igång bilen.
Borde inte vara några probs att få tag på en bra växelströmsgenerator från skroten.
/Magnus
Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...