5207
Sök

Deamon Supran

37 Inlägg
25 december 2005
Trådstartare
FYFAN! den skulle man absolut inte tacka nej till!

http://www.blocket.se/vi/6921472.htm?ca=5_s

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
25 december 2005
haha, man kan till och med grilla korv bakom den:P fast då blir dom nog brända snabbt

man lever bara en gång så lev väl!

37 Inlägg
25 december 2005
Trådstartare
deamon här på garaget som äger den! såå sjukt fin! big_smile

svetsare
119 Inlägg
25 december 2005
ja visst blir man avensjuk MEN har man pengar så är nog allt möjligt!!!

Det fins bara ett riktigt bra bilmärke.
gissa!!!

BMW Power
2 362 Inlägg
25 december 2005
kan ta emot lite ära också wink heter Kevin jag med big_smile

BMW, bogsering med wire :/

266 Inlägg
25 december 2005
det enda som skiljer suprorna åt är typ färgen endast det skulle inte skada med lite ny tänkande jag är så jävla trött på alla japs med samma kjolpaket på alla och så lite prylar från hks under huven

var lite innovativ för helvete följ inte trenden skapa en trend i stället

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
25 december 2005
nicke_b2 skrev:
det enda som skiljer suprorna åt är typ färgen endast det skulle inte skada med lite ny tänkande jag är så jävla trött på alla japs med samma kjolpaket på alla och så lite prylar från hks under huven

hehe, håller helt med dig, man ska inte ta efter alla andra utan köra på det man själv tycker. jag skulle aldrig fråga vad andra tycker för att få hjälp att bestämma mig...

god fortsättning!

man lever bara en gång så lev väl!

SSS -12
3 217 Inlägg
25 december 2005
Du kan alltid skriva lite av din goda kritik till honom wink

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

288 Inlägg
25 december 2005
Hans supra är sjukt snygg och tror hans näst kommande bilar kommer bli minst lika sjukt snygga!!!
Senast redigerat av Bratten (25 december 2005)

RX-7
Tack till: Creatix.se - Xtremt.se - RaidoPower.com - Ralphsdack.com - Wikingrekond.com - BRL Trollhättan - Jspec.se

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
26 december 2005
de va ju inte snyggt med alla mätarna där på instrumentpanelen dock....

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

2 Inlägg
26 december 2005
nicke_b2 skrev:

Förra ägaren (Jiray) gick verkligen sin egen väg och designade det mesta på sin bil själv så den bilen är unik om någon. Men tycker man inte om supra så är det klart lätt att förakta dom alla utan att veta/bry sig hur det igentligen förhåller sig.

195 Inlägg
26 december 2005
Köp den då!! big_smile bara småpengar =S

Gorgilus addictus
4 772 Inlägg
26 december 2005
Ja den hade man inte tackat nej till precis,,,,, VILL HAAAA!!!!

Allt för den där jävla hatten!

cossie jens
127 Inlägg
26 december 2005
fittmangnet inget annat

53 Inlägg
26 december 2005
men scoop på en supra? är det verkligen fint? dock är det väldig litet och klent men ändå.. gillar allt utom skalet på den supran.

198 Inlägg
26 december 2005
det e ju inte ens han som har byggt supran utan han köpte den så här ifrån norrköping färdig byggd...de enda han har gjort e o trimmat om motorn för när jyraj ägde supran så blev aldrig de trimmet bra som han hade i då...De jag vill säga e att man alltid kan köpa färdig stylat o fixat om man har penagar vilket ja inte tycker e något fel....men då ska man verkligen inte ta åt sig äran eller vad tycker ni?????
                                       PERFOMANCE by E.M
                          utför alla plåtjobb,plastjobb+lackering

PERFORMANCE by E.M
utför alla typer utav plåtjobb,lackeringsjobb+plastreparationer
NU ÄVEN ALLA TYPER UTAV ROSTSKYDSBEHANDLIGAR
SWEDEN

272 Inlägg
26 december 2005
nicke_b2 skrev:

Haha, lycka till grabben och hitta det där WB-kitet på någon annan Supra!! Dessutom är en sån där Supra med så där mycket godis och WB-kit mer ovanlig än Ferrari och Lamborghini här hemma i Sverige.

Dessutom så tror jag inte du skulle se skillnad på om det stog 10st Supror med TRD WB-kit och det var en lite förändring på alla utav dom. Dom flesta jag ser nu för tiden som bygger om gör något litet eget så den inte ska vara lika.
Senast redigerat av BoostLogic (26 december 2005)

Projekt 900hk 2JZ-GTE
www.jleracing.se - Tuningdelar till ett bra pris

9 108 Inlägg
27 december 2005
nicke_b2 skrev:

hehe är du frisk? Har du kollat annonsen över huvud taget? Detta är nog den fetaste supran i världen! Skulle skänka många av mina kroppsdelar för att få den. SJUKT grymt byggd både på utsidan / insidan och i motorrummet. Har granskat den upp och ner och den är SJUUK!

1 854 Inlägg
27 december 2005
Lucifer84 skrev:
de va ju inte snyggt med alla mätarna där på instrumentpanelen dock....

Håller med ser inte snyggt ut med mätarna där, iaf inte på bild..
Annars klockren bil Gryym färg.

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
27 december 2005
vänsterstyrd supra... trodde jag inte fanns, ombyggd? snygg var den iaf...

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

Sök