Det är endast när dom tar en på bar gärning när man håller på att leka eller köra fort som dom brukar stoppa mig iaf. Detta trots att dom stoppat mig bar gärning så många gånger förut, men bara man åker lungt är det aldrig några problem. Har aldrig varit
Polarn har en C32 amg och det är samma med den. Blir aldrig stoppad om du inte leker.
Då kör vi omkring ibland på väldigt udda tider på dygnet
Jag tror att störst ods för att bli stannad är om man är invandrare och kör en BMW E36.
Ligger nog sanning i det, parkerade olagligt bakom en bekant som parkerat lagligt. Snuten svängde in och började gapa om något, trots att jag felparkerat en gammal "raggarbil" så var en invandrare med BMW intressantare.
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Jag tror att störst ods för att bli stannad är om man är invandrare och kör en BMW E36.
Ligger nog sanning i det, parkerade olagligt bakom en bekant som parkerat lagligt. Snuten svängde in och började gapa om något, trots att jag felparkerat en gammal "raggarbil" så var en invandrare med BMW intressantare.
Det kan ligga lite i det faktiskt!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!