hade nyss en 855 T5R. de känns riktigt tunga och slöa om du inte trimmar dem tyvärr... men en audi skulle jag å andra sidan aldrig köpa. dels tycker jag inte om designen och dels är reservdelarna dyra.
hade nyss en 855 T5R. de känns riktigt tunga och slöa om du inte trimmar dem tyvärr... men en audi skulle jag å andra sidan aldrig köpa. dels tycker jag inte om designen och dels är reservdelarna dyra.
Hahaha du är kul du, dyra delar ska han med en porsche säga
- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
Det är dyrt med reservdelar ho VAG men de flesta eftermarknads återförsäljare har allt till dessa bilar ändå till samma priser som tillexempel Volvo har.
Bromsbelägg fram kostar tillexempel 350 hos våran lokala återförsäljare, skivor fram 700. Det är inga onormala priser. Å skulle det komma till nån del som inte tillexempel mekonomen eller liknande har så är det oftast nått du kan köpa begagnat på en skrot å med dagens skrotar som finns på nätet, tex www.bildelsbasen.se så är det hur lätt som hällst å hitta delar till bra priser.
855an. lite mer container, men fjädrar och dämpare gör mycket. audin är väl kort sagt inte nåt vidare så länge man inte har en plånka som aldrig sinar, och små händer.
Den är hans mammas om du läser hans presentation
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Den är hans mammas om du läser hans presentation
Hehe okej, då tar ja tillbaks mitt lilla påhopp
- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!