2159
Sök

En sorts nationaldag i morron!

1 079 Inlägg
20 mars 2008
Siarnaq skrev:
Syst3m skrev:
Goth: "Gothare är oftast klädda i mörka färger, med svart som dominerande inslag (mörkt lila eller rött är vanligt som inslag i en i övrigt svart klädedräkt). " Saxat från wikipedia. Vad jag vet klär emo sig likadant.

Å då kan ni inte mena att man ska se skillnad på dem när de ser likadana ut. Jag kommer alltid att kalla allt som går runt i svarta kläder med färgat hår (svart) och smink å skit för EMO. Palla att först ta reda på fakta, som ni superemo säger att man måste göra för annars är man inte värd att diskutera emo, för att sedan kunna kalla individerna för olika saker medan man lika gärna kan säga EMO, E-M-O, direkt... 

Du är och kommer alltid att vara mörkrädd, siarnaq.

Varför saxar du från wiki när man kan se skillnaden direkt. Allt du behöver är ett tränat öga och ett öppet sinne. Jag tycker faktiskt synd om sådana som du, som inte bryr sig ett skit om andra när det kommer att bli så att till slut skiter alla i dig. Alla som du har kallat emo kommer att förfölja dig, och ge sig på dig när dom har chansen. Jag ger ALLA en chans, no matter hur dom ser ut eller är. Men man får bara en chans.

Jag har aldrig varit rädd för något, du har en anledning att vara mörkrädd numera om du springer omkring och skriker emo åt folk.

lol haha asså. De jag har kallat emo, som du säger när de får chansen, kommer de att dö av blodförlust så jag oroar mig inte. Och jag kommer alltid att kalla alla svartklädda töntar för EMO! Men jag förstår fan inte varför du tror att jag inte bryr mig ett skit om andra, men det är fan inte mitt problem om de skär sig och är deprimerade; de är de själva som satt sig i situationen.

Jag ger också alla en chans, men den chansen har alla jävla emotöntar förbrukat.

Ditt lilla emo, du kommer förstå en dag när du blir äldre att du har förslösat och förnedrat en del av ditt liv genom att leva som en depressiv wannabe svart afrikan.

Grattis på dig, lillpojken big_smile

Jonesono skrev:
[Problem med förutfattade idéer?
Runda av med lite etnocentrism och servera med is, så har du en trevlig "drink".
Man kan veta saker och ting, även om man inte själv sysslar med det. Klickar det?

Nja, visst kan man veta om saker och ting, men varför ska man veta vad olika självmordskanditater kallar sig?

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
20 mars 2008
haha asså. De jag har kallat emo, som du säger när de får chansen, kommer de att dö av blodförlust så jag oroar mig inte. Och jag kommer alltid att kalla alla svartklädda töntar för EMO! Men jag förstår fan inte varför du tror att jag inte bryr mig ett skit om andra, men det är fan inte mitt problem om de skär sig och är deprimerade; de är de själva som satt sig i situationen.

Jag ger också alla en chans, men den chansen har alla jävla emotöntar förbrukat.

Ditt lilla emo, du kommer förstå en dag när du blir äldre att du har förslösat och förnedrat en del av ditt liv genom att leva som en depressiv wannabe svart afrikan.

Grattis på dig, lillpojken big_smile

Jonesono skrev:
[Problem med förutfattade idéer?
Runda av med lite etnocentrism och servera med is, så har du en trevlig "drink".
Man kan veta saker och ting, även om man inte själv sysslar med det. Klickar det?

Nja, visst kan man veta om saker och ting, men varför ska man veta vad olika självmordskanditater kallar sig?

FAN VAD KLOCKRENT!
Senast redigerat av roxe (20 mars 2008)

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

GM B-Body Nörd
370 Inlägg
20 mars 2008
Syst3m skrev:

lol     lol   lol    lol   lol

CHEVROLET, a high quality product from General Motors
Pioneer CDJ 2000 nexus + DJM 2000 nexus + RMX 500 + HDJ 2000 W + S-DJ08

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
21 mars 2008
kan man inte bara bygga ett stort gas-läger nånstans där man kan gasa ihjäl varenda emo/gothare o all den skiten..? + mördare och pedofiler givetvis..

sen en bränn-kammare som bränner alla deras fula kläder/cd-skivo/rakblad och bevis på att dom nånsin funnits..

fritt land fria åsikter.
här har ni min cool

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
21 mars 2008
richardoo290 skrev:
kan man inte bara bygga ett stort gas-läger nånstans där man kan gasa ihjäl varenda emo/gothare o all den skiten..? + mördare och pedofiler givetvis..

sen en bränn-kammare som bränner alla deras fula kläder/cd-skivo/rakblad och bevis på att dom nånsin funnits..

fritt land fria åsikter.
här har ni min cool

Och förintelseläger har aldrig funnits eller?

Tycker att fördomsfulla typer som dömer folk utan att veta något om dom förtjänar ett värre öde.

Förresten.. "fritt land fria åsikter".
Stämmer, Men inte när det gäller hets, hot eller liknande.
Du får alltså säga vad du vill utan att det sårar eller hotar någon annan.
Senast redigerat av John87 (21 mars 2008)

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
21 mars 2008
John87 skrev:
richardoo290 skrev:

fritt land fria åsikter.
här har ni min cool

Tycker att fördomsfulla typer som dömer folk utan att veta något om dom förtjänar ett värre öde.

så man får inte säga JÄVLA PEDOFILER! när en peddo befinner sig i närheten? .. är de hets mot folk-grupp?
haha plz..

1 079 Inlägg
21 mars 2008
richardoo290 skrev:

fritt land fria åsikter.
här har ni min cool

Bra förslag, världen blir lite ljusare då ju wink

Forummoderator
26 499 Inlägg
21 mars 2008
Att ni orkar diskutera alla olika "sorter"? För egen del handlar det bara om att det är
en folkgrupp - som faktiskt är delvis kvinnor - som jag inte tänder på. Så.
Ett problem ur världen i alla fall.

Fy fan. Skjutsade...."såna-där-vad-dom-nu-kallar-sig-med-nitar-och-ögonskugga-och-
tuppkam-och-hela-förbannade-köret" i bilen för inte så länge sen. Önskade att jag
brände upp bilen efteråt..den dagen jag tänder på såna går jag frivilligt till psyket..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

2 751 Inlägg
21 mars 2008
herregud va ni tjatar... låt dom gå i sina svarta kläder o piercingar. mer jobb¨åt oss big_smile

Who Djaa bless no man curse

Forummoderator
26 499 Inlägg
21 mars 2008
n0b0dy_ skrev:
herregud va ni tjatar... låt dom gå i sina svarta kläder o piercingar. mer jobb¨åt oss big_smile

...hur menar du med "mer jobb åt oss.."?

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
21 mars 2008
richardoo290 skrev:

fritt land fria åsikter.
här har ni min cool

Bruksortsmentalitet eller bara allmän ångest?
Det finns också hjälp att få mot besatthet, men det visste du säkert.
Något måste ju ha hänt tidigare för att du skall hysa ett sådant agg mot folk.
Jobbig uppväxt kan vara en annan faktor.. ja, här kan man spinna vidare på mycket.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

1 079 Inlägg
21 mars 2008
AirOne skrev:
n0b0dy_ skrev:

Det var ett emo som fick sparken för att han var skrämmande ful enligt kunderna. Han var dessutom ngn slags form av kundansvarig så han blev kickad - och för det gick han till Aftonbladet å börja lipa. Om alla emo får sparken får vi normala de jobb som emo annars skulle haft.

Forummoderator
26 499 Inlägg
21 mars 2008
Syst3m skrev:
AirOne skrev:
n0b0dy_ skrev:

Det var ett emo som fick sparken för att han var skrämmande ful enligt kunderna. Han var dessutom ngn slags form av kundansvarig så han blev kickad - och för det gick han till Aftonbladet å börja lipa. Om alla emo får sparken får vi normala de jobb som emo annars skulle haft.

Just ja..det minns jag att det stod i Aftonbladet...haha..

Meister
6 763 Inlägg
21 mars 2008
John87 skrev:
richardoo290 skrev:

fritt land fria åsikter.
här har ni min cool

Typ som när du sa att boyd va värd att dö? Du vet inte ett sakit om honom heller.

Men jag fattar fortfarande inte varför de väljer att se ut så. De blir ju bara värre för de själva.

blacken
21 mars 2008
richardoo290 skrev:

fritt land fria åsikter.
här har ni min cool

Leve demokratin!.. big_smile

870 Inlägg
21 mars 2008
Men en sak som jag verkligen inte fattar, om dom nu har en massa självmordstankar och sitter och skär sig och så? Varför sitta och tycka synd om sig själv på lunarstorm ist för att verkligen ta livet av sig? Luktar det lite uppmärksanhet här? *sniff* BIG TIME roll

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
21 mars 2008
camaro67 skrev:
John87 skrev:
richardoo290 skrev:

fritt land fria åsikter.
här har ni min cool

Typ som när du sa att boyd va värd att dö? Du vet inte ett sakit om honom heller.

Men jag fattar fortfarande inte varför de väljer att se ut så. De blir ju bara värre för de själva.

Nja, igentligen inte. Dom vill se ut så. Det är deras eget val.
Dom VET att dom blir utpekade etc. Men dom bryr sig inte.

Mvh.

Allt för den där jävla hatten!

136 Inlägg
21 mars 2008
Gissar på att dessa:

http://www.dess.se/

had en himla massa besökare också.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
21 mars 2008
fjortis humor...

Bmw osv..

2 182 Inlägg
21 mars 2008
HPaddict skrev:
Imorgon får vi alla gratulera alla emos på deras nationaldag

Skärtorsdagen^^. var bara tvungen att skriva det:D hehe

lollollollollollollollollol

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Sök