ujujuj, finns ju hur mycket bra somhelst i pricncip omöjligt att svara på. Bara i min favorit lista har jag säkert en 200spår eller nåt, sen beror ju mycket på vilket humör man e på och hur mycket man lyssnar på låten ifråga (dvs lyssnat sönder den?) .. Men om man måste välja en enda låt så skulle jag i alla fall välja en riktig klassiker, och som håller än idag och är nästintill perfekt mixad enligt mig :
I Savastano - Trance Express
man kan både slappna av och dansa till den här beroendes på humör, av nån anledning tröttnar jag aldrig på den har ett härligt sound som bara finns i den här
Senast redigerat av brillmongo (20 mars 2008)
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Har inte hittat min riktiga favorit trancelåt för jag hittar nya varje dag. Finns ju hur mycket som helst! Men låten som jag lyssnar på nu, Ultrabeat - Elsium är rätt bra.
Cheurovim - Digital dreams 1 å 2 :an Holyman - the last universe Hypertraxx - The darkside hypertraxx - See the day Pulsedriver - Barracuda Pulsedriver - Cambodia JFK - Whiplash (Bad Habit Boys Remix) Hallucinogen - Goa Trance Goa - Viper Skazi - många låtar Cherouvim - Light foggy - Come into my dream (dock inte trance men men bra är den) Pulsedriver - Galaxy Pulsedriver - Beat Bangs Warp brothers vs aquagen - phat bass (grymt bra tryck i) Topmodelz - String of infinity!!