Hej, har en volvo s70 som jag bytt stereo i till en pioneer DEH3900. nu är det så att jag saknar anslutning till antennen som inte går upp när man startar stereon, är det någon som vet hur man löser detta?
den kablen finns med på huvudenheten men tror du måste koppla in den själv, kablen är blå har jag för mig på HU:n, sedan är det bara kolla upp vilken färg det är i bilens stam till antennen och koppla in den där...