3541
Sök

volvo s70, stereo byte

260 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
#1
Hej, har en volvo s70 som jag bytt stereo i till en pioneer DEH3900.
nu är det så att jag saknar anslutning till antennen som inte går upp när man startar stereon,
är det någon som vet hur man löser detta?

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
20 mars 2008
#2
den kablen finns med på huvudenheten men tror du måste koppla in den själv, kablen är blå har jag för mig på HU:n, sedan är det bara kolla upp vilken färg det är i bilens stam till antennen och koppla in den där...


260 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
#3
Tackar! ska kolla upp det.


Sök