b0nd3n skrev:Sååå liiiten bilen ser ut http://www1.garaget.org/gallery/archive/43636/438122_tdheg6.jpg
_Glenne_ skrev:fan, har du kvar min gammla 15"are .... blev skit bra med grillen, riktigt snyggt
NJ_ skrev:najs ante
xorox_88 skrev:man får ju dunka dunka flashbacks när man ser den dära basen
b0nd3n skrev:_Glenne_ skrev:fan, har du kvar min gammla 15"are .... blev skit bra med grillen, riktigt snyggt jodu, den verkar inte gå o döda .tackar !
_Glenne_ skrev:b0nd3n skrev:_Glenne_ skrev:fan, har du kvar min gammla 15"are .... blev skit bra med grillen, riktigt snyggt jodu, den verkar inte gå o döda .tackar ! cerwin vega vettu, det är grejjer det dunkar den lika bra nu som när jag hade den?
b0nd3n skrev:_Glenne_ skrev:b0nd3n skrev:jodu, den verkar inte gå o döda .tackar ! cerwin vega vettu, det är grejjer det dunkar den lika bra nu som när jag hade den? oooh ja , dunkar lika fint
_Glenne_ skrev:b0nd3n skrev:jodu, den verkar inte gå o döda .tackar ! cerwin vega vettu, det är grejjer det dunkar den lika bra nu som när jag hade den?
b0nd3n skrev:jodu, den verkar inte gå o döda .tackar !
_Glenne_ skrev:b0nd3n skrev:_Glenne_ skrev:cerwin vega vettu, det är grejjer det dunkar den lika bra nu som när jag hade den? oooh ja , dunkar lika fint hehe gött det... tänka sig att det är ca 5år sedan jag skaffade den, och redan då var den halv gammal.. snacka om kvalitet
b0nd3n skrev:_Glenne_ skrev:cerwin vega vettu, det är grejjer det dunkar den lika bra nu som när jag hade den? oooh ja , dunkar lika fint
_Glenne_ skrev:cerwin vega vettu, det är grejjer det dunkar den lika bra nu som när jag hade den?
Big_JN skrev:Grym bas!Men du får ta o byta ratten du kan ju inte ha den stora oceanångar ratten
b0nd3n skrev:Big_JN skrev:Grym bas!Men du får ta o byta ratten du kan ju inte ha den stora oceanångar ratten ohja, ratten MÅSTE bytas
Google-Johan skrev:Hur gjorde du för att få bort ribborna i grillen?
_Glenne_ skrev:Google-Johan skrev:Hur gjorde du för att få bort ribborna i grillen? kapa bort ribborna, slipa där ribborna satt i ramen, finspackla och slipa igen sen har du en fin en grill
Jaacke90 skrev:Såg att du drog några morgonsladdar idag? på hedensbyn altså