TobbeE_87 skrev:
MrTurbo skrev:
Otroligt att det skall vara så svårt att ange bilmodell och motortyp! Sanslöst...
Markus_MR2 skrev:
Tja, hur långt är ett snöre,, lite samma typ av fråga... vilken motor gäller det?
Jag har ett snöre här. Det är därifrån och hit, lite längre om jag löser knuten som är strax efter mitten men då är det därifrån och dit bort istället.... *pekar*

Otroligt att de ska vara så svårt å läsa igenom tråden före man svarar...

Sorry, kunde bara inte låta bli...
timpa_ skrev:
MrTurbo skrev:
Otroligt att det skall vara så svårt att ange bilmodell och motortyp! Sanslöst...
Markus_MR2 skrev:
Tja, hur långt är ett snöre,, lite samma typ av fråga... vilken motor gäller det?
Jag har ett snöre här. Det är därifrån och hit, lite längre om jag löser knuten som är strax efter mitten men då är det därifrån och dit bort istället.... *pekar*

ja om du läser texten igen så kan det hända att det är ett inslag där det står att de är D24!!!!
Det skall stå med från början. Där poängen är. Det skall inte skrivas till senare, utan när man gör FÖRSTA inlägger tar man med sådant. Visst, han skrev till det sedan och det var väl bra, men ändå inte "rätt"...
Nu till topic;
Tror inte en sådan motor kan gottgöra sig ett extraktorrör. Helst inte om den är för övrigt original, har för mig att gashastigheten är lägre i en sothora än i en bensinmotor och då blir nog inte skillnaden så stor. Har man tillgång till rör och svets så kan man ju testa om inte annat...
Senast redigerat av MrTurbo (23 mars 2008)
Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)