6735
Sök

Nu har jag ändrat layouten på hemsidan.......

205 Inlägg
23 mars 2008
Trådstartare
Nu har jag ändrat layouten på hemsidan igen då ja inte blev riktigt nöjd förra gången. Så hur tycker ni de blev? Bättre eller sämre än innan?

www.djfoto.se

274 Inlägg
23 mars 2008
Du ska nog kolla sidan med firefox smile

Nr1 småbilderna går ej att klicka på
nr2 bilderna visas i typ 8 bitars format = korniga och konstiga färger

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
23 mars 2008
Ta inte illa upp, men det såg förbannat ammatörmässigt ut. Riktigt tråkig layout, fel font (rnligt min mening såklart) och bilderna vill man ju självklart kunna förstora till ca 1024x768 om man nu är intresserad av att köpa din tjänst.

Om jag var du så skulle jag jobbat lite mer på den och kanske tagit in någon som är duktig på webdesign.

Hurvida det är sämre eller bättre än innan kan jag dock inte uttala mig om då jag inte sett sidan innan.
Lycka till!
//Johannes

Rock'n Roll

Better than God \o/
1 886 Inlägg
23 mars 2008
Är det reklam på g?  smile

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

645 Inlägg
24 mars 2008
Varför ha ett foto som gif bild? Då får du ju den 8-bit effekten som dom andra säger.

Smålänning
7 887 Inlägg
24 mars 2008
Ser bra ut i IE6.

Håller dock med om att ytteligare förstoring, gärna i eget fönster, till kanske 1024x768 hade vart bra.
Småbilderna skulle gärna kunna dras ut till längre vågräta rader, istället för att gå i en lodrät rad nedåt. hade fyllt ur skärmen bättre.

Kommer kanske i takt med att det kommer fler bilder...

Annars så ser den bra ut smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Sök