3450
Sök

avgasrör volvo v70

1 813 Inlägg
25 mars 2008
Trådstartare
#1
tänkte att det passade bäst i denna tråd för på motor tråden e det inte samma sak som fel och styling tongue


jo jag hade tänkt bygga ett utblås till på min bil ett på var sida tänkte bygga själv jag e inte ute efter någon effekt lr att det ska låta som fan utan bara så det ser bra ut..
men så vill jag ha det lite seriöst inte bara hänga på ett utblås som ej e koplat ihop med det andra..


hade tänkt svettsa på ett rör från ljuddämparen som sitter orginal å dra till andra sidan..
men vet inte riktigt än..

någon som har bra bilder på sin bil med dubbla utblås som vill skicka??
vorre tacksam har kollat runt på jt m.m på färdigbyggt men vafan roligare å ha gjort eget=)

men vill bara ha lite tips på hur andra har gjort innan jag börjar dra igång.. ni får gärna skicka ni som har köpt sådant här jag menar å tagit bild helst vill jag ha underifrån så man ser hur  det e gjort=)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

5 089 Inlägg
25 mars 2008
#2
jt har väl så att det delar sig innuti sista burken, titta på deras hemsida. men jag ska iaf dela bakom sista burken och dra åt sidan. försöka få röret 50\50 så det ryker lika mycket ur båda.

\Lindgren

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
25 mars 2008
#3
jag har ombyggt till dubla (dock köpt) tyvär inga bilder nu men jag vet att röret som delar går framför reservhjulsbaljan å över...


1 813 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
#4
jo men jag tänkte inte köpa färdigt för det har jag hittat på många ställen.. tänkte ta och bygga eget sen när det blir varmt och gott ute=) tänkte bara om någon hade en bra bild på hur man ska dela det och vart det ska delas till 2smile ni som har köpa får gärna ta en bild undertill och skicka för då ser jag hur dom gjort men jag har inte hittat någon bild underifrån när det e monterat tyvärr... hoppas jag får in iaf en bild på det=)

Åk före du så väntar jag på dig där..!


Sök