25 mars 2008
Trådstartare
tänkte att det passade bäst i denna tråd för på motor tråden e det inte samma sak som fel och styling
jo jag hade tänkt bygga ett utblås till på min bil ett på var sida tänkte bygga själv jag e inte ute efter någon effekt lr att det ska låta som fan utan bara så det ser bra ut..
men så vill jag ha det lite seriöst inte bara hänga på ett utblås som ej e koplat ihop med det andra..
hade tänkt svettsa på ett rör från ljuddämparen som sitter orginal å dra till andra sidan..
men vet inte riktigt än..
någon som har bra bilder på sin bil med dubbla utblås som vill skicka??
vorre tacksam har kollat runt på jt m.m på färdigbyggt men vafan roligare å ha gjort eget=)
men vill bara ha lite tips på hur andra har gjort innan jag börjar dra igång.. ni får gärna skicka ni som har köpt sådant här jag menar å tagit bild helst vill jag ha underifrån så man ser hur det e gjort=)
Åk före du så väntar jag på dig där..!