Vet att det finns trådar som detta tidigare. har dock sökt utan någon större lycka. Vet att det skall finnas företag som tillverkar reg-plåtar i samma storlek som vv-lilla. Är det någon som vet adressen (internet) till dem eller vart man skall söka?
"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.
Du måste köpa skyltar genom vägverket för att få det godkänt och har du bara stor skylt godkänd i regbeviset, så får du försöka påverka byråkraterna till liten en skylt. Några har lyckats men de flesta ej, dock.
Kommer inte ihåg om funplate gör skyltar som e identiska me vv:s, dom har ju allt från glitter, till rosa skyltar, har för mig att man kunde få den o se ut som en vanlig...
Dekaltrim.nu har ju också, fast dom e i plast o inte så jättesnygga
"Är det viktigt att en registreringsskylt som man inte får använda under färd på allmänna väger ser likadan ut som en skylt som vägverket tillhandahåller? Ja vi tycker det därför är våra skyltar i det närmaste helt lika originalen till skillnad från många andra tillverkare av registreringsskyltar.
Vi kan nu erbjuda "osynliga" skyltar i aluminium som är tillverkade i samma skyltämne som Vägverkets och därmed passar i alla vanliga skylthållare."
www.showplate.se handlade jag min showskylt. Är inne i tankarna att köpa hem en usa-skylt med riktiga regnummret att montera ifram just nu. Får se hur jag gör