3540
Sök

Reg-plåt i sammastorlek som vv lilla?

Statligt anställd
215 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
#1
Vet att det finns trådar som detta tidigare. har dock sökt utan någon större lycka. Vet att det skall finnas företag som tillverkar reg-plåtar i samma storlek som vv-lilla. Är det någon som vet adressen (internet) till dem eller vart man skall söka?

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
29 mars 2008
#2
Du måste köpa skyltar genom vägverket för att få det godkänt och har du bara stor skylt godkänd i regbeviset, så får du försöka påverka byråkraterna till liten en skylt. Några har lyckats men de flesta ej, dock.

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

Statligt anställd
215 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
#3
vet att det är så men det finns ju fort farande företag som tillverkar skyltar. går ju trots allt att byta vid besiktning smile

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

4 299 Inlägg
29 mars 2008
#4
Kommer inte ihåg om funplate gör skyltar som e identiska me vv:s, dom har ju allt från glitter, till rosa skyltar, har för mig att man kunde få den o se ut som en vanlig...

Dekaltrim.nu har ju också, fast dom e i plast o inte så jättesnygga hmm

//Jacob


Statligt anställd
215 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
#5
tackar! skall kolla lite...

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

Thorssa
30 mars 2008
#6
http://www.dekal-dekor.se/

"Är det viktigt att en registreringsskylt som man inte får använda under färd på allmänna väger ser likadan ut som en skylt som vägverket tillhandahåller?
Ja vi tycker det därför är våra skyltar i det närmaste helt lika originalen till skillnad från många andra tillverkare av registreringsskyltar.

Vi kan nu erbjuda "osynliga" skyltar i aluminium som är tillverkade i samma skyltämne som Vägverkets och därmed passar i alla vanliga skylthållare."

358 Inlägg
30 mars 2008
#7
1500:- i böter om polisen stoppar dig med en sådan skylt, det vet jag smile


Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
30 mars 2008
#8
www.showplate.se handlade jag min showskylt. Är inne i tankarna att köpa hem en usa-skylt med riktiga regnummret att montera ifram just nu. Får se hur jag gör smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan


Sök