Tjena, håller på med ett projekt och ska bygga baslåda, har tre st tio tums mutant basar! och jag snackade med en kille på micro, om hur jag ska gå till väga, han tipsade om något företag som hette något med automotive, som är ansvariga för mutant i sverige, men namnet var något med automotive i slutet.. Någon som vet vad han menade? kommer tyvärr inte ihåg Tacksam för svar! Med vänliga hälsningar
I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..