4158
Sök

sommar sulor

170 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#1
äntligen har jag fått på mina sommarsulor fan vad jobbigt det är att göra det för hand big_smilecool

Gbg

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
2 april 2008
#2
Menar du däcket på fälgen eller bara slänga på fälgarna på bilen?..
Det är ju inget att pumpa lite med domkraften och sedan slänga på sommarfälgarna, det gör man ju med ett leende på läpparna! big_smile

//Edge

170 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#3
bara fälgarna inte ens mutterdragare bara domkraft o fälgkors men sen blir man skit glad. hadet bra

Gbg

dARKiE
5 031 Inlägg
3 059 Inlägg
2 april 2008
#5
Javisst.. bytte mina igår med enbart domkraft och fälgkors.. går snabbt och är enkelt.. Dra inte fast vinterhjulen tills du blir blå så går dom relativt lätt att få av igen när du byter..


* Klåpare
1 718 Inlägg
3 april 2008
#6
Lånar tråden lite.
Jag har just druckit kaffe. Tvättade bilen igår, fan vad det är jobbigt det är att göra det för hand.

Edit: Tittar nu på tv. Ett intressant program som handlar om hur stort det har blivit att blogga på Internet.
Senast redigerat av Gulmun (3 april 2008)

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

1 112 Inlägg
3 april 2008
#7
Jag satte på mina sulor med ett leende söndag kväll till måndagen då all snö kom! Då var jag inte lika sugen mera! Gick inte ens att få under domkraften igen så bilen fick stå inbakad i snö i tre dar!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

Avstängd
1 557 Inlägg
3 april 2008
#8
Edge83 skrev:
Menar du däcket på fälgen eller bara slänga på fälgarna på bilen?..
Det är ju inget att pumpa lite med domkraften och sedan slänga på sommarfälgarna, det gör man ju med ett leende på läpparna! big_smile

Grr jag tycker det va skit jobbigt bytte i fredags mm gick skit bra ända tills sista lås bulten mad Gick av precis liksom när jag hade dragit klart... Fick tillbringa hela lördag dag med o borra o fasen det va surt jobbigt...

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
3 april 2008
#9
Vill ha på sommardäcken nu ju! yikes
Men jag måste ha nya däck, de som sitter på är utslitna, men dom har antagligen suttit på sedan bilen i stort sett var ny.. Dom är daterade 03... hmm

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Intresseklubben
673 Inlägg
3 april 2008
#10
jag väntar att dra på mina sommardäck igen, orkar inte göra samma misstag igen att få byta pga äckel snö tongue

/Mvh Andreas

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
3 april 2008
#11
Tvättade bilen och satte på sommardäcken i tisdags. Gött väder som fan idag. Kört med takluckan öppen idag! big_smile

//Edge

9 108 Inlägg
3 april 2008
#12
siggi skrev:
äntligen har jag fått på mina sommarsulor fan vad jobbigt det är att göra det för hand big_smilecool

Ta det i bloggen.

• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.



Sök