Lånar tråden lite.
Jag har just druckit kaffe. Tvättade bilen igår, fan vad det är jobbigt det är att göra det för hand.
Edit: Tittar nu på tv. Ett intressant program som handlar om hur stort det har blivit att blogga på Internet.
Senast redigerat av Gulmun (3 april 2008)
Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.