4416
Sök

Ferrari - VÄRD ATT SE!!!

442 Inlägg
3 april 2008
Trådstartare
Asså fan denna annons är nog den bästa jag sett! Blev jääävligt sugen på att köpa den men den va tyvär såld  lol

http://www.blocket.se/vi/15724430.htm?ca=4_s

LÄS HELA ANNONSEN!! big_smile

Ps: Den har aldrig blivit vinterkörd

Edit: Faan nu la jag den i fel forum tror jag, flytta den till off topic om den passar bättre där.
Senast redigerat av hummer89 (3 april 2008)

Stolsvärmare
77 Inlägg
3 april 2008
hahaha "bubbel turbo" big_smile

Down Under

Os Difuntos
1 822 Inlägg
3 april 2008
E det bara jag som tycker den var riktigt tråkig?

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

1 161 Inlägg
3 april 2008
Perfekt bil för dig som vill sänka självförtroendet och bli lite smått besviken på ditt köp.
volvo bm rally stolar med 10 punktsbälte.
hahaha fan va klockrent smile

442 Inlägg
3 april 2008
Trådstartare
baca skrev:
E det bara jag som tycker den var riktigt tråkig?

Nejdå de finns säkert fler utan humor wink

2 201 Inlägg
3 april 2008
haha, *förstörd 21 åring*
men vad tänker man när man lägger upp en sån annons   haha

DFFL
9 020 Inlägg
3 april 2008
"Perfekt bil för dig som vill sänka självförtroendet och bli lite smått besviken på ditt köp"

Enda som fick mig att skratta.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

442 Inlägg
3 april 2008
Trådstartare
peter_1976 skrev:
haha, *förstörd 21 åring*
men vad tänker man när man lägger upp en sån annons   haha

han vill ha en anledning till att byta telefonnummer eftersom han blev bombad på frågor och jag messade "men du får 300 000kr! vill ha bilen till varje pris" när han hade sagt att denv a såld men hans kompis ville inte sälja den.

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
3 april 2008
haha ja jag älskar det där med förstörd 21-åring:D Man får verkligen en uppfattning av att han blir självmordskandidat av blotta tanken på bilen:D

Ableton Live

SQ
1 343 Inlägg
3 april 2008
fan så skööön.. såg en "stylad" volvo för ett tag sen med.. de va en 30 cm gran inkörd rakt in genom rutan och ut på andra sidan.. hahaha big_smile

Ljudnörd!

1 060 Inlägg
3 april 2008
Pris: 247 599:-  Årsmodell: 1985  Malung-Sälen: Visa var   
Miltal: 0 - 499  Växellåda: Manuell  Bränsle: Bensin 

Pedant skött volvo 744, ej vinterkörd, ny lack (motiv), stått i varm garage sedan 86.Fräscha vinter och sommar däck på fina fälgar.

Färddator, gps, dvd system. värsta kicker basar och mellanregister med orginal blaupunkt stereo

Går mycket bra i både buskar och snår och andra
okörbara ställen

Skattad och bes till sista maj, går igenom med blankt papper det lovar jag. brembo bromsar 24 kolvs ok
Ferrari enz0 vinge. f50 drivlina, volvo bm rally stolar med 10 punktsbälte, knappt inkörd. b230a m47 låda malin vev, jeanette stakar BO kolvar och roberts bil ringar

Har varit utställd på Junkyard car show och vunnit. Perfekt bil för dig som vill sänka självförtroendet och bli lite smått besviken på ditt köp

JA det är bilen på bild.

Endast telefon kontakt

MVH förstörd 21 åring

HAHAHAHAHAHA va fan lol

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

442 Inlägg
3 april 2008
Trådstartare
Lardi skrev:
fan så skööön.. såg en "stylad" volvo för ett tag sen med.. de va en 30 cm gran inkörd rakt in genom rutan och ut på andra sidan.. hahaha big_smile

hahah fan de hade jag velat sett big_smile gissar att den är såld så annonsen är väl borta...

Stolsvärmare
77 Inlägg
3 april 2008
"Säljes av El Homo." hehe

Down Under

SQ
1 343 Inlägg
3 april 2008
hummer89 skrev:
Lardi skrev:

hahah fan de hade jag velat sett big_smile gissar att den är såld så annonsen är väl borta...

de va nog par år sen..dom skulle ha 100kr för den..

"viss prutmån finns" haha.. så kanske hade fått ner den till 80 big_smile

Ljudnörd!

3 april 2008
hummer89 skrev:
Lardi skrev:

jag kolla på den nyss, så den e inte borta än...

442 Inlägg
3 april 2008
Trådstartare
mickinho skrev:
hummer89 skrev:
Lardi skrev:

kan man få länk? roll

volvoraggare
4 776 Inlägg
3 april 2008
el homo hahahahahahahaha  fan bilen såg ut som stryk men fan den  gör sig bra i mörker

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

SQ
1 343 Inlägg
3 april 2008
mickinho skrev:
hummer89 skrev:
Lardi skrev:

finns den igen? big_smile  ge länk..
sist ja såg den va innan ja ryckte in i lumpen.. å ja mucka för ett år sen snart tongue  så de kan inte va samma?

Ljudnörd!

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
3 april 2008
Fan vad klockren kille!

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

En gång till nu
760 Inlägg
3 april 2008
haha mvh/förstörd 21åring :LOL:

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a

Sök