Tekniskt sätt så ska det inte vara godkänt då man ändrar bilens yttermått och även spårvidden om man har fälgar som följer bredden.
Sen är det ju upp till varje besiktningsman att bedömma, är ett lotteri som man brukar säga.
Senast redigerat av NIzmO (6 april 2008)
- Time Attack -