6 april 2008
Trådstartare
Hej!
Hur fungerar det med motivlackeringar? jag är intresserade av att göra motiv (outside the mc box) men inte att gör själva grovjobbet. Förekommer det att fordonsägare beställer motivet från en konstnär och får det gjort på annat håll? kolla in min blogg, tack//featurette