Chevrolet "Daewoo" Lacetti

Jompen
7 april 2008 · 2 Inlägg

Tjena!

Är på jakt efter Kjolpaket, vinge mm mm till min frus Daewoo Lacetti -04
Har letat överallt men hittar bara fjäderpaket till denna bil....

Vore tacksam om någon kunde leda mig till en bra hemsida som säljer tuning till Lacetti...

Tack på förhand!!

//
J

MIne101
13 maj 2008 · 123 Inlägg

Jag har själv en Lacetti(dock med cheva märke) som är på g som projekt... finsn ett orginal kjolpaket som är rätt sjysst, men kostar en 12lax... sänkfjädrar har jag beställt till ett billigt pris av en 2,3k...

camaro67 Meister
13 maj 2008 · 6 763 Inlägg

Någonstans borde man ju kunna få tag på de som de kör med i stcc/wtcc. Men var är en bra fråga. Men de går säkert att leta upp teamet på internet och fråga big_smile

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Jompen
15 maj 2008 · 2 Inlägg

MIne101 skrev:
Jag har själv en Lacetti(dock med cheva märke) som är på g som projekt... finsn ett orginal kjolpaket som är rätt sjysst, men kostar en 12lax... sänkfjädrar har jag beställt till ett billigt pris av en 2,3k...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har nu börjat projektet köpt 17 tum kromfälgar som blev grymt bra, bilen blev bra mkt fetare på engång.
Tänkte kolla om man kan göra om Audi A3 kjolpaket och montera på!!??

Det verkar bara vara att leta vidare..

MIne101
20 maj 2008 · 123 Inlägg

Jompen skrev:
Jag har nu börjat projektet köpt 17 tum kromfälgar som blev grymt bra, bilen blev bra mkt fetare på engång.
Tänkte kolla om man kan göra om Audi A3 kjolpaket och montera på!!??

Det verkar bara vara att leta vidare..

Jo, jag slängde på 17" på min, och de gjorde rätt mkt, sen Fjädrar som sänker 35mm snart, borde komma inom en vecka...
Kjolpaket till en A3a kan funka, bilarna är ju rätt så lika.... Har du annars kollat de som finns som orginal tillbehör? Finns en broshyr att dra ner på chevas hemsida.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang