ehedman skrev:
mr_Hasse skrev:
där satt den.. skit vad snygg det blev.. skulle du kunna göra svarta fälgar eller nån färg som skulle passa??
tusen tack för hjälpen..
Tackar, jäkligt fräscht faktiskt, det håller jag med om. Är det snack om andra fälgar lr är det de nuvarande du vill ha svarta? Ur den här vinkeln syns det knappt i vilket fall..

Dieselsmurfen skrev:
Även om jag inte är nåt större fan av Volvo/Misubishis lilla 40-serie så måste jag tillstå att du är grym på photoshop! Kan du inte göra en läcker bild på min BMW jag eventuellt kan ha som "fake-bild" på blocket? Typ feta fälgar, lite sänkt, svarta rutor...
Stort tack, all kritik uppskattas! Jag kan göra ett försök, väldigt diskret sådant, så det inte syns när du ska busa till det och sälja iväg till någon som precis tagit körkort, haha

Skulle aldrig drömma om att sälja en bil på lögnaktiga påståenden. Tänkte mest en bild som förstabild och sen ha "riktiga" bilder på den. Även skriva i annons att den första är photoshoppad. Bara för att få lite uppmärksamhet på annonsen. Tack.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!