4418
Sök

S60 T5 vs S60r

358 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
Vilken av dessa är att rekomendera då jag är ute efter effekt? .. R modellen har ju 4hjulsdrift.. innebär de att den blir lite slöare med tanke på sin tyngd? Eller märker man fortfarande av att den är starkare än T5an ?

Skulle gärna höra lite kritik både positiv och negativ om dessa bilar av folk som har någon av modellerna eller nån som kört dom och kan dela med sig av tankarna..

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
9 april 2008
4 hjuls drift = Bättre launchtime och framförallt bättre acceleration.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

240 Inlägg
9 april 2008
har inte kört t5an men du bli inte missnöjd med en R smile kolla gäärna mitt videoklipp

358 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
Måste finnas några nackdelar med R modellen också? .. tell me smile

1 703 Inlägg
9 april 2008
De enda nackdelarna torde väl enbart vara ekonomiska jämte T5.

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
9 april 2008
zzzoder skrev:
Måste finnas några nackdelar med R modellen också? .. tell me smile

tongue Priset ................. på dom ..... å så e dom nog ej billiga å äga mot andra S60 mod ??

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

240 Inlägg
9 april 2008
priset är väl enda nackdelen så som jag ser det. det finns ju ingenting med t5an som är bättre än R:en. om man inte tänker på priset så blir det ju så här. det dåliga med R:en är ju även dåligt med t5an. (har inte kommit på något dåligt. tog det bara som ett exempel)

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
9 april 2008
Förutom priset och den otroligt fula oranga inredningen så finns det inga direkta nackdelar med S60R.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

358 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
John87 skrev:
Förutom priset och den otroligt fula oranga inredningen så finns det inga direkta nackdelar med S60R.

Ur inredningssyn så är de den orangea färgen jag är ute efter smile

240 Inlägg
9 april 2008
John87 skrev:

Tycker själv att den orangea inredningen är rätt cool, men jag tror man tröttnar på den i längden.

Sök