Min cykel går i 204km/h har dock bara cyklat i 150km/h det var gångfartssträcka så de gick rätt snabbt ändå.
Du tror mig altså inte inget bullshit !.. bilen ägs numera av Erdmann här på garaget och har 325hk uppmätt på hjulen kvitton på 140 000 bara i motorväg hos autotech sen dryga 100 till på väghållning bromsar och utseende,fälgar och ljud.
bilen har suttit i bromsbänk och haft alla möjliga uppmätningar , kan ju höra med Erdmann själv om du orkar ta dig tid med de.
köptes av min "rika" kompis rasmus för 2 sommrar sen för 149 000kr på blocket
Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.
En Ford xr4x4i på en övningsbana och på en stor gräsplan (som efteråt mer liknade en plöjd åker)...
"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Du tror mig altså inte inget bullshit !.. bilen ägs numera av Erdmann här på garaget och har 325hk uppmätt på hjulen kvitton på 140 000 bara i motorväg hos autotech sen dryga 100 till på väghållning bromsar och utseende,fälgar och ljud.
Nej, speciellt inte nu när du skrev att den hade 325hk på hjulen, inte så mycket att skryta med. Bromsar, utseende, fälgar och ljud har inte så mycket med toppfarten att göra heller.
LartiC skrev:
bilen har suttit i bromsbänk och haft alla möjliga uppmätningar , kan ju höra med Erdmann själv om du orkar ta dig tid med de.
Ok, min vagn ska också mappas och bromsas på rullande landsväg någon gång, kommer min också toppa 300km/h då?
Tror du på allvar att den bilen gör 300km/h är du riktigt duktigt slut i skallen...
Nej, speciellt inte nu när du skrev att den hade 325hk på hjulen, inte så mycket att skryta med. Bromsar, utseende, fälgar och ljud har inte så mycket med toppfarten att göra heller.
LartiC skrev:
Ok, min vagn ska också mappas och bromsas på rullande landsväg någon gång, kommer min också toppa 300km/h då?
Tror du på allvar att den bilen gör 300km/h är du riktigt duktigt slut i skallen...
har inte kört så många värstingbilar men de va grymt kul att åka på kinnekulle med s40n! och på torsdag är det dags igen! kan inte säga att den inte är rolig att köra på vägen heller precis...
Suzuki Swift Sport 07 ,,de va liten o rolig bil att köra,,,ska nog skaffa mig en sådan
Fakta om Bilar
Förekommer endast i färgerna snorgrönt,grisrosa samt jungfruvit.
Världens största försäljare av bilar är överraskande varken GM, Ford eller Lada, utan en skygg herre från Trosa vid namn Ahlgren.
Jag måste säga gamla RS6:an.. Roligaste jag åkte Audi S1 sport-quattro.
tjena att du åkt en s1 sport quattro, ja har ju kört porsche 917 med vingar samtidigt som greta garbo visa va hon hade under kjolen på kaknästornet medans elvis sjöng
LartiC skrev:
isåfall är jag riktigt duktigt slut i skallen. Vad fan skulle jag sitta här och ljuga och skryta över min polares föredetta bil ? okey jag kan väl säga såhär att jag vet inte vad bilens toppfart är i praktiken men jag tvivlar inte en sekund att den toppar över 300km/h som sagt sj kört den i 275 blås och den fortsatte öka det sågs knapt på mätaren att den började "saka" förrän man kom över 245-250 blås och då sakade den litegrann. med en bil påkastad över 230 000 så betvivlar jag inte att den är såpass potent som jag skrivigt.
Och hade jag inte vetat dehär själv så hade det jag skriver nu bara vart patetiskt och löjligt.