Hittade några kvitton på små grejor som man har köpt. Men nu kommer vi till frågan: Vad är det dumaste du har köpt? Jag har ej kommit på den saken än men det kommer snart ska du se
5 redbull och vodka på krogen för härliga 99 kr st (allt på ett kvitto) är väl det senaste i raden. Köptes en fredag, kvittot hittades på söndag. Man blir glad då. 495kr, och inte blev man lyckligare för det (tror inte jag drack en enda av dem
Annars ligger väl elektrisk pepparkvarn med inbyggd lampa ganska högt upp på listan.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Jag köpte en Nokia 8850 (för många år sedan) med 2 års abonemang. Och då kostade mobilen mig 5800:-. Efter ca 2 månade blev jag lett på skiten och bytte bort den..
If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
Då skall vi se, Här kommer inköp jag känner mig tveksam till
1. Dodge Dakota (bor mitt i stan) 2. Nokia 8810 (Den en chromad telefon som flagnade) 3. När jag fyllde år och sa till bartendern att jag bjuder alla längs baren på en shot (helt plötsligt var det väldigt många runt baren ) 4. En EU Scooter??? (Vad tänkte jag jag har ju körkort) 5. En metanol driven bil Kyosho wild dodge ram 5000:- 6. Ett kjolpaket till min flickväns toyota corolla som hon krockade.
Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!
Visst har man väl köpt onödiga prylar, men jag kommer inte på nåt av´et just nu... En annan onödig pryl, rent allmänt måste vara en "solcellsdriven ficklampa"... hehe =I:>)
Visst har man väl köpt onödiga prylar, men jag kommer inte på nåt av´et just nu... En annan onödig pryl, rent allmänt måste vara en "solcellsdriven ficklampa"... hehe =I:>)