2662
Sök

Vad är det mest onödiga du har köpt?

134 Inlägg
22 maj 2006
1 - Speedfight 2 100 cc för 24 000 ny. såldes efter 24 mil för 17 000

2 - Mobiltelefoner åke bara iväggen tongue

2 - Stereo till rummet. använd max 10 gg på 1år snart

Nog allt vad jag minns elelr vad jag iaf vill minnas tongue
Senast redigerat av Mrajax (22 maj 2006)

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
22 maj 2006
PitchBitch skrev:
ghost_boy83 skrev:
jag köpte nyss en fet dator för 20,000 sen ganska nyligt fick jag en som och nu står datorn och sammlar damm eftersom jag inte hinner göra annat änn att byta blöjjor suck

Haha vet hur du har det. Grattis!!

Själv nybliven mamma 2006-03-02

Försöker hinna med lite datajobb, men det går bara inte! har försökt i 2 mån nu, bara att ge upp!

smile

Annika

Fan dig skulle jag vilja ha som morsa, det enda min mamma kan skaffa i bilväg va en askguld volvo v70:(

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
22 maj 2006
jackie skrev:
GT90 skrev:
Visst har man väl köpt onödiga prylar, men jag kommer inte på nåt av´et just nu...
En annan onödig pryl, rent allmänt måste vara en "solcellsdriven ficklampa"... hehe  =I:>)

"solcellsdriven ficklampa" HAHAHA FÖR SKÖN!

hehehe

Två ord räcker, SAAB knäcker

44 Inlägg
22 maj 2006
Gör en tråd om det bästa köpet istället, får bara ånges av att läsa!
Alla hamburgare och pizzor har varit ganska onödiga

airbrush rookie
136 Inlägg
22 maj 2006
inget onödigt, men vart onödigt slarvig med allt smile  en ktm 125, körde den en season.. skar :p stått i 2 år nu smile haha, epa för 40 000, krockad... lagade den och nu har lådan rasat, stått i 1 år? moppen har jag också kvar smile  har vart i "omlacknings" stadiet nu i 2 år?

haha massa smaskigt bygga det kan bli om jag bara skulle orka dra ihop allt skit och sälja dem sad
orken försvan väl för 1 år sedan?

förut va jag schitzofren, men nu mår vi bra!
airbrush rookie.. (målat t.ex min avatar)

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
22 maj 2006
Den där allra sista cidern el drinken på krogen som man BARA alltid måste ha innan man går hem.. *pust*

Två ord räcker, SAAB knäcker

173 Inlägg
23 maj 2006
En kompis skulle betala en 20-lapp till garderoben på krogen. I den 20-lappen låg det en 500-lapp ... Han var inte nykter och inte fan såg han dom pengarna igen, dom gick nog ner i fickan på killen i garderoben. Fy fan vilken stil.
Senast redigerat av Ostsåsen (23 maj 2006)

Avstängd
40 Inlägg
23 maj 2006
en mp3 spelare MADE IN CHINA slutade funka äfter 5min

31 Inlägg
23 maj 2006
Weermets skrev:
Här kommer en som nog de flesta trängt bort. Den förbannade hockeykorts hysterin. Hur många tusen ligger inte på Upper deck, Parkhurst, Leaf Limited och alla jävla olika serier. Hur många kan visa upp sin samling på gamla Nhl kort? Inte jag, och där har jag lagt säkert mellan 3-4000 kr. Vet inte ens vart alla bilder, album och plastfickor tog vägen. Usch... nu fick jag ångest igen..
Miklos skrev:
hehe har kvar en massa såna hockey kort.. varför köpte man sånt när man var minder helt onödigt..

Jag skriver:
Det var ju en stor hobby inget konstigt med det!, man hade ju ändå inget annat för sig så..
och de va ju typ samma som kuler den som hade mest va värst typ!!

smed
3 Inlägg
23 maj 2006
måste nog vara en laddmätare från ett sådant lågpris märke ..... även fast man vet de e skit så hoppas man den ska funka.......... autometer nästa
Senast redigerat av jjr (23 maj 2006)

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
20 december 2006
Rolig tråd som jag inte sett förut smile Någon moderator kanske blir arg om man skriver i denna igen, men ändå smile

Det mest onödigt jag köpt var när jag förra sommaren köpte mig en såkallad minimoto. Kostade mig 4,000:- körde den två gånger och lät den stå i garaget i en sisådär 3 månader. Sålde den sedan för en tusenlapp då jag behövde plats... Känns rätt dumt så här i efterhand...

En del krogrundor som blivit onödigt dyra finns väl också... Mest nämnvärda är väl 1,500:- på 3 timmar...

Mvh. Victor
Senast redigerat av VictorD (20 december 2006)

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 december 2006
dummaste köpet jag har gjort i mitt liv är nog a-traktorn jag hade.. köpte den för 16000:- plus 3000:- till i soppa å hyra av biltrailer för å få hem den så 19000:- är vi uppe i då.. kostade på den runt 10000:- sammanlagt å då blir de 29000:- å sålde den för 15000:-.. ja man gick lite minus men va fan de är smällar man får ta tongue

de mest onödiga..hm..telefoner kanske som man har köpt å sedan lyckats slagit sönder inom nån månad på fyllan...

en jappsdämpare som jag skulle ha på a-traktorn när man hade den, men vart missnöjd över storleken på den så jag sålde den innan jag änns hade monterat den..

eller skotern man bytte åt sig mot en cheva chevelle.. en lynx enduro 600 -98 som jag bytte åt mig i slutet på vintern så jag hann köra den i 2 månader å innan snön kom vintern därpå så sålde jag den..

eller en a-traktor duett jag köpte som objekt men en vecka efter jag köpt den så kom jag på att jag hatade duetter så då vart den stående i ett år (sålde skotern å köpte den andra a-traktorn å körde med istället) sen så slängde jag på den lite spackel å rolla den å slängde i en motor i den å sålde duetten för 10000:- så nån tusen lapp tjänade man väll på den men de va endå ett onödigt köp från början

ajja de va väll lite av dom dumma/onödiga köpen man har gjort men jag kommer inte på alla kanske skriver in nå mer om jag kommer på nått smile
Senast redigerat av volvo_glenne (20 december 2006)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Svindåre
1 433 Inlägg
20 december 2006
dehär satans Warhammer som man pysslade med när man var liten! en liten gubbe i tänn kunde kosta över 100 spänn... å de köpte man, ligger i garderoben nu...

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

4 571 Inlägg
20 december 2006
ErskPersk skrev:
dehär satans Warhammer som man pysslade med när man var liten! en liten gubbe i tänn kunde kosta över 100 spänn... å de köpte man, ligger i garderoben nu...

Samma här =/ har väll sånna smågubbar för ett nyprisvärde över 5 tusen...

Annars är en annan onödig investering en xbox 360 som jag köpte när den kom, fanns typ 3 spel till den så jag sålde den efter en vecka.

Lada-missbrukare
566 Inlägg
20 december 2006
Gjorde mitt sämsta köp hittills igår.. Skulle köpa en bränsletrycksregulator.. Hittade en oanvänd å framförallt BILLIG rackare på ett forum.. Bjöd ennu lite lägre pris än vad säljaren begärt.. Han lät den gå för dee.. Fick då alltså hem den igår å insåg genast att detta INTE var nån bränsletrycksregulator utan nån typ av "bränsletryck-utjämnare" eller vad man nu än kan kalla det... Ska ringa opp killen imårrn å reda ut grejjen.. om jag inte får returnera grejjen så står jag här 40euro fattigare med nått jag inte behöver å måste därtill ennu köpa en regulator ennu... Man ska akta sejj för vad man handlar på internet.. tongue

-Lada 1200 TIC -85 "The Vladimir-Driftern"
"Livet är för kort för att köra med dåliga bilar!"
-Honda Accord 2.0i Sport -03 "Bruksbilen"

Sleeper
3 084 Inlägg
20 december 2006
köpte ett gymkort för 1400 spänn i luleå för en 2 veckor sedan men nu är man hemflyttad till övik igen hann inte gå och träna en gång =S

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Nknn
20 december 2006
Trådstartare
Sushikocken skrev:
köpte ett gymkort för 1400 spänn i luleå för en 2 veckor sedan men nu är man hemflyttad till övik igen hann inte gå och träna en gång =S

HAHA! Det lät vettigt.

Min sämsta affär nyligen är ett par hörlurar som jag köpte för 1100kr och sålde för 600kr efter att ha använt dem en halvtimme.

FreddeK
20 december 2006
Trådstartare
1.En hästenssäng för 31000kr som jag inte sover så speciellt skönt i.
2:en opel astra bertone...köpte den ny för 179000 sålde den en månad efter får 138000kr...skitbil.
3. testa på att tävla med radiostyrda bilar en vinter...kvitton för 33000kr sålde skiten för 8000kr
4. Rockfordprylar till bilen i våras för 17000kr...basa så mycket att bilen blev en skramlande container...sålde det i sommras för 8000kr.

usch nu får jag ångest...ska fan inte ha en pryl till under 2007!

340 Inlägg
20 december 2006
hehe bra kämpat brorsan! (freddeponken).....
Jag köpte ett helrör på krogen en gång...1100:-,  När den var slut så placerades den på golvet på herrarnas..rätt värt:) nämen visst finns det dåliga bilaffärer hos oss alla nästan, styling och trim är ju ingen investering.

340 Inlägg
20 december 2006
jävligt skönt dock att se att man inte är ensam därute att spendera pengarna på ren skit mellan varven:) skönt att läsa, och vi kan nog konstatera att summan av lasterna är konstant..tar man bort en last så ersätts det av något annat. men visst högst upp står nog pizza och övrig snabbmat för många, sen kommer nog spriten och onödiga leksaker..

Sök