bengan87 skrev:
Hej! jag är ute efter en R-vinge till 850.
är det någon som vet vart man kan få tag på de?
eller kanske någon som vill bli av med en.
...går inte detta under "köp och sälj"..?
Annars brukar väl R-vingar betyda "Rycka-vingar"..? Dvs...ryck från
första bästa bil..så gör ju alla andra?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.