men om dom lyser samtidigt som parkerings ljus då borde ju dina helljusen lysa varje gång bilen e igång bara för parkerings ljus på svenskar bilar ska alltid vara igång när bilen e igång.. och isf e det juh kopplat på fel sladd.. förstår bara inte hur det kan lysa med parkerings lamporna om det har funkat innan. för du kan inte bara stänga av parkeringsljuset ju?:S och isf e det ju bara byte + kablen som går till dit p ljus som dom tagit + och sätta det på + på helljuset inte svårare än så juh.. och extra ljus vid bes gillar dom ju nästan aldrig därför man tar bort säkringen innan man åker dit och sätter dit säkringen när man kommer hem igen;)
Åk före du så väntar jag på dig där..!