LAckering gbg

fritte89
15 april 2008 · 104 Inlägg

tjena nån som kan tipsa om något billigt lackerings företag skulle villja lämna in lite saker för lackering:) ///tack

s70 Power
Liy
15 april 2008 · 120 Inlägg

kom in till Porschecenter i borås så lackar jag åt dig om det inte är för stora saker ^^

Away From Keyboard. Detta betyder att personen du pratar
med har blivit arg, och kastat tangentbordet för långt bort.
Polyphony
16 april 2008 · 60 Inlägg

annars så har du Universal lack på ringön, tror det var Universal lack dom hette! Jag blev riktigt nöjd när dom lackade hela min bakre sida på bilen dvs allt runtomkring det vänstra bakre hjulhuset. gick på ca 2000:-

andreas_gbg_
16 april 2008 · 1 634 Inlägg

Polyphony skrev:
annars så har du Universal lack på ringön, tror det var Universal lack dom hette! Jag blev riktigt nöjd när dom lackade hela min bakre sida på bilen dvs allt runtomkring det vänstra bakre hjulhuset. gick på ca 2000:-

Skönt att höra. Jag tänkte lämna in alla plastlister inkl. handtag runt om på min bil dit. ca 5000kr skulle han ha, lät som ett riktigt bra pris tycker jag.

Mvh andreas

Numera Saab 9-5 Aero -00
Polyphony
16 april 2008 · 60 Inlägg

andreas_gbg_ skrev:

Polyphony skrev:
annars så har du Universal lack på ringön, tror det var Universal lack dom hette! Jag blev riktigt nöjd när dom lackade hela min bakre sida på bilen dvs allt runtomkring det vänstra bakre hjulhuset. gick på ca 2000:-

Skönt att höra. Jag tänkte lämna in alla plastlister inkl. handtag runt om på min bil dit. ca 5000kr skulle han ha, lät som ett riktigt bra pris tycker jag.

Mvh andreas

Det lät riktigt bra ja! Tror du kommer bli jätte nöjd faktiskt. Kan inte tänka mig att man kan få det så mycket billigare så länge man inte känner någon. smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang