Kunde inte komma. Syrran va hemma från Paris och morsan fick för sig att vi skulle ha middag, först skulle den va vid 16 men sen blev den flyttad naturligvis :-(
Bara en massa bortförklaringar... aja det var inget folk där knappt ändå bara dom trogna Hoppas på mer nästa gång.. håller på att koka ihop något som en final i slutet av augusti..
Kunde inte komma. Syrran va hemma från Paris och morsan fick för sig att vi skulle ha middag, först skulle den va vid 16 men sen blev den flyttad naturligvis :-(
Bara en massa bortförklaringar... aja det var inget folk där knappt ändå bara dom trogna Hoppas på mer nästa gång.. håller på att koka ihop något som en final i slutet av augusti..
Bara en massa bortförklaringar...
Yep, jag har skaffat mig en helt lager av dom den senaste tiden
Inegn har väl dött av lite regn??? Aja va väl ingen hit me träffen. men e väl bara å inse att sommaren e över och angela fick aldrig köra sin evo.... suck
Fick reda på att min lambda måste beställas från japan å me tanke på hur lång tid det tog för grenröret så har jag gett upp.... Tur jag har min skutt iallafall
regn & rusk då blir det p-huset får se hur många som kommer förra gången var vi 4 pers, men [Driver] du skall komma annars kommer ja & trycker upp bananer där solen inte skiner på bilen
& Karlberg se till att inte glömma bort din egen träff
regn & rusk då blir det p-huset får se hur många som kommer förra gången var vi 4 pers, men [Driver] du skall komma annars kommer ja & trycker upp bananer där solen inte skiner på bilen
hehehe det e lugnt! jag har redan fått en gurka uppstoppad i avgasröret!
hehehe det e lugnt! jag har redan fått en gurka uppstoppad i avgasröret!