3097
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

41 Inlägg
26 september 2009
"liveforthis" kom till cheapy kl 19.30 så får vi se vilka som kommer

Bmw<3
340 Inlägg
26 september 2009
Idag ska det bli träff med race efter att halsen torkat ut pga allt tjötande xD THATS IT!
Senast redigerat av bearrr (26 september 2009)

501 Inlägg
26 september 2009
kommer ner från gbg ett gäng har ni tid och samlingsplats?

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

330 Inlägg
26 september 2009
Vi kommer ner, blir kanske lite senare smile

38 Inlägg
26 september 2009
japp http://hitta.se/Route.aspx#6404723;1271 … A;;VARBERG

Och vi är där vid 19-20 vi åker dit 19, men vi åker ingen stans smile

501 Inlägg
26 september 2009
vi e där mellan 20:00-21:00 blir en bit att åka sen ska man samla ihop alla

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

501 Inlägg
26 september 2009
Nån arrangör som kan pma sitt  telefon nummer så vi kan hålla kontakt

3 390 Inlägg
27 september 2009
Ni vet att vi inte disskuterar race här så lägg ner det !

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Yeaaahh
257 Inlägg
27 september 2009
Trådstartare
Det var synd att dom från göteborg fick köra så långt när inte några andra från varberg kunde komma:( men många från varberg läser inte här utan det går via telefon så folk behöver oftast veta det iallafall 3 dagar innan om man ska få till en goo träff med mycket bilar.. Men mycket trevligt att några göteborgare var nere:) och hoppas på några gånger till kanske inte nu i år men nästa år då jävlar:)smile

MVH Karlberg

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

Sessa!
50 Inlägg
27 september 2009
Kul med lite oplanerade utflykter ibland smile Vi får hoppas att vi ser lite mera varbergare nästa gång då.cool

En handling kan få oanade konsekvenser.

KUNG
441 Inlägg
27 september 2009
Jo det var kul igår synd bara att det inte kom fler folk... sad

69 Inlägg
28 september 2009
Å som vanligt missa jag att d ens va träff... Dåligt att ni inte skickar till tex mej.... Snyft

Supraman
2 300 Inlägg
28 september 2009
karlberg skrev:
Det var synd att dom från göteborg fick köra så långt när inte några andra från varberg kunde komma:( men många från varberg läser inte här utan det går via telefon så folk behöver oftast veta det iallafall 3 dagar innan om man ska få till en goo träff med mycket bilar.. Men mycket trevligt att några göteborgare var nere:) och hoppas på några gånger till kanske inte nu i år men nästa år då jävlar:)smile

MVH Karlberg

Vore ju kanon om det kunde spridas till fler.
e många som missar sån som skrivs och sånt som inte skrivs här.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

204 Inlägg
28 september 2009
säj till i tid nu mera bor man i verkstan så läser aldrig här nu mera

Sessa!
50 Inlägg
28 september 2009
Bra i alla fall att intresset finns! smile Som sagt det var tråkigt att det kanske blev lite snabbt påtänkt, vi fick reda på det typ en timme innan, förmodar att uppslutningen hade varit lite större annars! wink

En handling kan få oanade konsekvenser.

Yeaaahh
257 Inlägg
29 september 2009
Trådstartare
Stefan Varberg skrev:
karlberg skrev:

MVH Karlberg

Hade gärna sagt till:) om inte kaxxen hade sagt till vid nio på kvällen att det var träff så blev rätt plötsligt för mig med:P

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

337 Inlägg
29 september 2009
Drar ni iväg sms till mig kommer jag med tongue Läser inte här så otroligt ofta..

Supraman
2 300 Inlägg
29 september 2009
karlberg skrev:
Stefan Varberg skrev:
karlberg skrev:

MVH Karlberg

Hade gärna sagt till:) om inte kaxxen hade sagt till vid nio på kvällen att det var träff så blev rätt plötsligt för mig med:P

ja du har väl mitt nr smile

någon får väl ta och göra en mail eller sms lista så att så många som möjligt får reda på vad som händer runt om i varberg och även om gänget drar iväg någon annanstans för att ha kul.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Sök