2461
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

Supraman
2 300 Inlägg
9 oktober 2009
bearrr skrev:
Okaj inte jag med andra ord xD
Man får ju börja med någon och om det inte funkar får man la passa över ansvaret till någon annan.

Får passa på att ha en träff medans det är hyffsat väder.

de e inte sagt men man bör kolla om man själv är intresserad hur bra koll man har på vad som händer både lokalt och runt om i gbg, helsingborg, borås osv.

så den som känner tt dom har det och har disiplin att komma ihåg att skicka ut till alla i listan så e det rätt person.
Man måste även skicka om man själv inte ska åka.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

38 Inlägg
9 oktober 2009
jadu låter som mig, är rätt bra på att uppdatera bear iaf, å kollar ju runt här på forumet och jag åker inte på alla träffar, bara dem där jag hittar plats i bil till, men jag ställer gärna upp och kan smsa till dom jag får i sms listan isf, smile inga problem från min sida iaf smile

Yeaaahh
257 Inlägg
12 oktober 2009
Trådstartare
Alltså tror dock inte det är många som har allas nr längre då många byter m.m.. men mitt förslag är jue då att man tar upp detta till våren och dom som är väldigt intresserad av det kan jue få ansvaret och ta allas nr.. jag har en del kontakter lite här och var men dock inga fria sms.. wink men som sagt en jätte bra ide och hoppas den går ända fram:D

Tills nästa år kommer jag att ordna att vi kommer att ha träffar varje fredag i varberg eller varranan det beror på folket:) men mer info kommer:)smile

MVH Karlberg

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

229 Inlägg
12 oktober 2009
karlberg skrev:
Alltså tror dock inte det är många som har allas nr längre då många byter m.m.. men mitt förslag är jue då att man tar upp detta till våren och dom som är väldigt intresserad av det kan jue få ansvaret och ta allas nr.. jag har en del kontakter lite här och var men dock inga fria sms.. wink men som sagt en jätte bra ide och hoppas den går ända fram:D

Tills nästa år kommer jag att ordna att vi kommer att ha träffar varje fredag i varberg eller varranan det beror på folket:) men mer info kommer:)smile

MVH Karlberg

Låter bra med organiserade träffar med jämna mellanrum wink

Supraman
2 300 Inlägg
12 oktober 2009
karlberg skrev:

MVH Karlberg

Mitt lilla tips e att köra som mest varannan fredag el t,o,m var tredje.
Folk tröttnar fort och vi vet ju hur de brukar se ut så lika bra att inte ha de så ofta.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Yeaaahh
257 Inlägg
12 oktober 2009
Trådstartare
Stefan Varberg skrev:
karlberg skrev:

MVH Karlberg

Mitt lilla tips e att köra som mest varannan fredag el t,o,m var tredje.
Folk tröttnar fort och vi vet ju hur de brukar se ut så lika bra att inte ha de så ofta.

Om jag vill minnas det rätt så var du inte på en enda när vi hade det sist:P jag förstår vad du menar men det märker man isåfall. Som sagt det kommer inte bara vara träffar utan olika aktiviteter eftersom det är på fredagar och oftast ska inte folk upp och jobba dagen efter så man kan jue hítta på något:Dbig_smile Plus om man ska köra på en större träff här i varberg nästa år så borde vi få ihop våra grabbar dom som finns kvar:)

Peace out

1 163 Inlägg
13 oktober 2009
Träff varannan fredag låter bra!
Det funkade för jänke bilarna med Torsdagsträffen...
Allt handlar om vilja, annonsering och spridning av det!

Vi är ju ändå rätt centralt placerade mitt i mellan Göteborg, Borås och Halmstad, om det görs seriöst kan vi få hit mkt bilar och få riktigt trevliga kvällar...
Men det är marknadsföring som krävs, om det går bra skulle en träff liknande Wheels&Wings absolut inte vara några problem att ordna bara intresset skulle finnas och folk om var villiga att hålla i det.

Lite väl mkt gnäll ibland, jag tillhör knappast en av de mer populära personerna här men ärlighet varar längst och om ni bara vill så kan allt gå.
Jag ställer upp om det behövs, det är bara att fråga...
Men någon sms lista kan jag inte hålla i, det ska en person som är omtyckt och har kontakter med dom felsta olika "gängen" i Varberg hålla i, någon alla kan prata med och som har bra organisationsförmåga.

Mvh

Yeaaahh
257 Inlägg
13 oktober 2009
Trådstartare
NightCruiser skrev:

Vi är ju ändå rätt centralt placerade mitt i mellan Göteborg, Borås och Halmstad, om det görs seriöst kan vi få hit mkt bilar och få riktigt trevliga kvällar...
Men det är marknadsföring som krävs, om det går bra skulle en träff liknande Wheels&Wings absolut inte vara några problem att ordna bara intresset skulle finnas och folk om var villiga att hålla i det.

Lite väl mkt gnäll ibland, jag tillhör knappast en av de mer populära personerna här men ärlighet varar längst och om ni bara vill så kan allt gå.
Men någon sms lista kan jag inte hålla i, det ska en person som är omtyckt och har kontakter med dom felsta olika "gängen" i Varberg hålla i, någon alla kan prata med och som har bra organisationsförmåga.

Mvh

Håller med dig till punkt och prickar:P känner på mig att nästa år kommer att bli bättre:Dbig_smile

Supraman
2 300 Inlägg
13 oktober 2009
karlberg skrev:
NightCruiser skrev:

Mvh

Håller med dig till punkt och prickar:P känner på mig att nästa år kommer att bli bättre:Dbig_smile

Dito.

204 Inlägg
14 oktober 2009
är la inte så svårt kan knappast bli så mycket sämre smilewink
karlberg skrev:
NightCruiser skrev:

Mvh

AJA Motorsport
450 Inlägg
14 oktober 2009
Tror helt klart nästa sommar kan bli lyckat som dodo sa kan knappast bli sämre ;P

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

Bmw<3
340 Inlägg
21 oktober 2009
Måste ju ha lite träffar under vintern så man får rasta sina vinter pulkor. Har ju en överaskning på G smile
Senast redigerat av bearrr (21 oktober 2009)

TP Performance
113 Inlägg
21 oktober 2009
jag med smile och tallen med smile

Han som ingen turbo har, han får åka utan bar!
TP Performance.

Bmw<3
340 Inlägg
21 oktober 2009
så fiiint smile Kommer bli en riktig julafton nästa träff då xD

Ska vi köra en träff i helgen? så kan vi passa på att samla in nr. till sms listan från samtliga deltagare ...
Senast redigerat av bearrr (21 oktober 2009)

337 Inlägg
22 oktober 2009
Alla kan ju bara PM:a sina nr till den som tar på sig ansvaret annars smile

Vem är denna?

Yeaaahh
257 Inlägg
22 oktober 2009
Trådstartare
Låter intressant men tror vi ska ta sms listan till sommaren då folk är mest på:P Men en träff i helgen låter intressant:D

367 Inlägg
22 oktober 2009
karlberg skrev:
Låter intressant men tror vi ska ta sms listan till sommaren då folk är mest på:P Men en träff i helgen låter intressant:D

Håller med bättre att samla in nummer på våren, eftersom folk byter nummer rärr ofta med.

38 Inlägg
22 oktober 2009
när i helgen då? lördag eller söndag? va passar er bäst big_smile?

Bmw<3
340 Inlägg
22 oktober 2009
haha tänkte bara ha nummer grejen som en motivation att komma till träffen smile

Jag kan alla dagar utan fredag.

38 Inlägg
22 oktober 2009
Söndag klockan 19 vid Cheapy eller? , Alla super ju eller nå sånt på lördagar big_smile ett förslag iaf

Sök