1800
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

JDM Tyte yO
134 Inlägg
19 juni 2008
Jag kommer, ev. med finbilen wink

There is no replacement for cubic displacement!

69 Inlägg
21 juni 2008
Linusj skrev:
Det var väl ok idag, tack till karlberg och saxerius för det nya expansionskärllocket tongue Håller nog tätt nu. Hade inte läckt något när jag kom hem iaf smile Jag drog hem för det var kallt och jag är så jävla förkyld ändå. Kommer väl nästa tisdag, då tycker jag vi ska hitta på nåt kul.

Kan ju tilläga att jag såg en grymt snygg vit supra och en röd evo med på vägen hem.

Röd evo??? Inte va d min blä blä! Har me sett den vita supran... undra vems dem e... hmm

367 Inlägg
23 juni 2008
Angel_vbg skrev:
Linusj skrev:
Det var väl ok idag, tack till karlberg och saxerius för det nya expansionskärllocket tongue Håller nog tätt nu. Hade inte läckt något när jag kom hem iaf smile Jag drog hem för det var kallt och jag är så jävla förkyld ändå. Kommer väl nästa tisdag, då tycker jag vi ska hitta på nåt kul.

Kan ju tilläga att jag såg en grymt snygg vit supra och en röd evo med på vägen hem.

Röd evo??? Inte va d min blä blä! Har me sett den vita supran... undra vems dem e... hmm

Jo det måste varit din evo, den hade svart huv och var röd. Såg dig mellan åskloster och tångaberg. Supran vet jag inte vems den är, men snygg är den.

Imorn hoppas vi på mycket folk? Om det reganr kan vi väl åka till parkeringhuset vid hamnen?

109 Inlägg
23 juni 2008
dodo skrev:
tjenna gott folk någon som är sugen köra go-kart den 8 juli så fall har jag bokat varbergs bannan vid 7 tiden

bara amäla sej här på sidan är först upp värmning sen kval sen final grillning efter gokarten nere vid fästingen fixxar fram något roligt pris till vinnaren pris 250kr per skalle   mvh dodo

jag kommer...........

109 Inlägg
23 juni 2008
Ni undrar över vem det är som har den vita supran.. det är en kompis till mig som heter Viktor, Hans kusin är det som har den....

109 Inlägg
23 juni 2008
Jag undrar över vilka som är sugna på att åka till helsingborg å titta på streetrace lördag kväll!

Lastbilschaffis
811 Inlägg
23 juni 2008
Thias112 skrev:
Jag undrar över vilka som är sugna på att åka till helsingborg å titta på streetrace lördag kväll!

jag jobbar säkert men annars hakar jag på lätt smile
Senast redigerat av kaxxen (23 juni 2008)

Yeaaahh
257 Inlägg
24 juni 2008
Trådstartare
Jag ska då jobba över idag då, så jag kommer om tid finnes kvar:) men ni är la stora pojkar?? tongue

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

367 Inlägg
24 juni 2008
Hann ju inte va där så länge. Men var lite nytt folk idag och det var skoj. Silvian var riktigt läcker smile

67 Inlägg
24 juni 2008
ja jag va där 19.30 då va där ingen. körde lite på staden men såg bara coffe_
Senast redigerat av honda-perfo (24 juni 2008)

646 Inlägg
24 juni 2008
Thias112 skrev:

Jag är på om det e bra väder vill säga! smile Du kan väl dra iväg ett mess om det blir nåt?

JDM Tyte yO
134 Inlägg
24 juni 2008
Öhm? Gatebil på lördag?

There is no replacement for cubic displacement!

646 Inlägg
24 juni 2008
Blir mest troligen inget gatebil för min del! tyvärr!

Lastbilschaffis
811 Inlägg
25 juni 2008
jag hann bara va där en kort stund innan det förbaskade jobbet ringde mig hmm

edit: det här ämnet berör thias förslag

http://hd.se/helsingborg/2008/06/25/nya … eetracing/
Senast redigerat av kaxxen (25 juni 2008)

Yeaaahh
257 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
kaxxen skrev:

Ja konstigt folk blir arga när man läser en sådan artikel, stog inget om att vi försöker lösa något som ungdomar kan vara och köra på, blir så irreterad att folk är så skygga för oss. men men hörde att det inte var så mycket folk igår tråkigt att höra.. men nästa gång är det jue go cart och hoppas på många gas glada kommer då tongue

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

367 Inlägg
25 juni 2008
raseri skrev:
Öhm? Gatebil på lördag?

Japp det är kalrt smile Vi åker buss upp. Ska ni övernatta där?

Lastbilschaffis
811 Inlägg
25 juni 2008
karlberg skrev:
kaxxen skrev:

Ja konstigt folk blir arga när man läser en sådan artikel, stog inget om att vi försöker lösa något som ungdomar kan vara och köra på, blir så irreterad att folk är så skygga för oss. men men hörde att det inte var så mycket folk igår tråkigt att höra.. men nästa gång är det jue go cart och hoppas på många gas glada kommer då tongue

gasen i botten för min del och säkert nån olycka när ja rattar big_smile

109 Inlägg
25 juni 2008
karlberg skrev:
kaxxen skrev:

Go-karten är väl den 8 juli???

1 661 Inlägg
26 juni 2008
Men det är väl träff den 1 juli? Jag vill ju visa min nya bil. smile

It´s better to rule in HELL, than serve in Heaven.
25 Inlägg
26 juni 2008
Hardjim skrev:
Men det är väl träff den 1 juli? Jag vill ju visa min nya bil. smile

De är du inte ensam om! lol

Mvh Leander

Mycket vill ha mer........