7205
Sök

Jag vill ha!! Men vad ska jag ha för fälgar????

29 Inlägg
15 april 2008
Trådstartare
Hej svejs!!

Jaha sommarn é här snart.. dags för lite modifikation på min stackars V40t4 smile
Tänkte köpa nya "Rims" och vill ha några bra förslag och samtidigt EFTERLYSA NÅGON SOM VILL SÄLJA SINA FÄLGAR till mig!! Helst 17 lr 18" i en normal Prisklass!!! Hjälp MÄÄÄÄJJ smile

Puss å kram =Plol

* Klåpare
1 718 Inlägg
15 april 2008
Uh.. Fick otäcka minnen från förr då man satt på Lunarstorm...*ryser* Gör såhär Bjarne, kolla på Blocket.se wink

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
15 april 2008
Gulmun skrev:
Uh.. Fick otäcka minnen från förr då man satt på Lunarstorm...*ryser* Gör såhär Bjarne, kolla på Blocket.se wink

Haha, vissa undvek Lunar helt men får *ändå* riktigt kalla kårar av det där!  tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

3 295 Inlägg
15 april 2008
www.tradera.se är ju ett ställe att kolla lite på oxå.. big_smile

874 Inlägg
15 april 2008
Vill ha å Vill ha vad e det för attityd, haha tongue

Nämen, gummihuset har faktiskt humana priser, jag har köpt av dem och blev skitnöjd. Sen finns naturligtvis de som inte blev nöjda men så e d ju jämt ^^

ha d gött

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

654 Inlägg
16 april 2008
kolla blocket,tradera..Visserligen redan nämnt.
Men ta även reda på vilket bulltmönster du har och lämpligt ET som kommer passa.

8 Inlägg
16 april 2008
mina är till salu för 2000 fast dom passar inte volvo
Senast redigerat av lindbergg (16 april 2008)

1 863 Inlägg
16 april 2008
www.nordendäck.se Bra priser och bra service.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

29 Inlägg
16 april 2008
Trådstartare
hur fan kom ni in på lunarstorm??? jaja Blir nog bra... men Blocket är jhu bajs smile
TBOC_Razor skrev:
Gulmun skrev:

Haha, vissa undvek Lunar helt men får *ändå* riktigt kalla kårar av det där!  tongue

Forummoderator
26 674 Inlägg
16 april 2008
Drawde skrev:
hur fan kom ni in på lunarstorm??? jaja Blir nog bra... men Blocket är jhu bajs smile
TBOC_Razor skrev:
Gulmun skrev:

Kan ha varit språket i första inlägget..lät otäckt likt det som försekommer, just på den sidan smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
16 april 2008
AirOne skrev:
Drawde skrev:
TBOC_Razor skrev:

Kan ha varit språket i första inlägget..lät otäckt likt det som försekommer, just på den sidan smile

Exakt.

"Hej svejs!! <--- allmänt barnsligt men inget fel med det om man bara skriver det.

Jaha sommarn é här snart.. dags för lite modifikation på min stackars V40t4
Tänkte köpa nya "Rims" (det heter fälgar, inte "rims") och vill ha några bra förslag och samtidigt EFTERLYSA NÅGON SOM VILL SÄLJA SINA FÄLGAR till mig!! (långa meningar med endast kapitäler = barnsligt = typiskt lunar eller lunajj som vissa säger roll) Helst 17 lr 18" i en normal Prisklass!!! överdrivet bruk av utropstecken = lunar-aktigt (dålig svenska helt enkelt)

Hjälp MÄÄÄÄJJ   <-------   Om du inte själv inser hur illa MÄÄÄÄJJ med stora bokstäver och dessutom brutalt felstavat låter, ja då e det illa tongue  Att du skrev fel med flit gör det bara ännu värre wink

Puss å kram =P"

Klagar inte eller så utan förklarar bara hur/varför man kan tolka ditt inlägg som ett typiskt lunar-inlägg smile

Titta här så förstår du:

http://youtube.com/watch?v=vA0u88V3Jaw

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

29 Inlägg
16 april 2008
Trådstartare
Nu skrev jag ett till inlägg som heter Volvo v40 ngt.. Kolla de då bessevisser smile
TBOC_Razor skrev:
AirOne skrev:
Drawde skrev:

Exakt.

"Hej svejs!! <--- allmänt barnsligt men inget fel med det om man bara skriver det.

Jaha sommarn é här snart.. dags för lite modifikation på min stackars V40t4
Tänkte köpa nya "Rims" (det heter fälgar, inte "rims") och vill ha några bra förslag och samtidigt EFTERLYSA NÅGON SOM VILL SÄLJA SINA FÄLGAR till mig!! (långa meningar med endast kapitäler = barnsligt = typiskt lunar eller lunajj som vissa säger roll) Helst 17 lr 18" i en normal Prisklass!!! överdrivet bruk av utropstecken = lunar-aktigt (dålig svenska helt enkelt)

Hjälp MÄÄÄÄJJ   <-------   Om du inte själv inser hur illa MÄÄÄÄJJ med stora bokstäver och dessutom brutalt felstavat låter, ja då e det illa tongue  Att du skrev fel med flit gör det bara ännu värre wink

Puss å kram =P"

Klagar inte eller så utan förklarar bara hur/varför man kan tolka ditt inlägg som ett typiskt lunar-inlägg smile

Titta här så förstår du:

http://youtube.com/watch?v=vA0u88V3Jaw

Sök